Moje Astra-J 1.4T motor cuká
Moderátoři: Astra - R@SAG, Moderátoři
Re: Moje Astra-J 1.4T motor cuká
Tak mi dorazily nové pružiny + odpory + gumové chrániče. Odpory jsou trochu delší, ale to by měla pružina vymezit a Číňan odporovou cívku překryl smršťovací bužírkou, aby se cívky nerozpadly jako ty původní. Odpory mají sice 1,9kΩ, což je více, ale pro náhradní zapalovací lištu to nebude až tak kritické.
- Reklama
Re: Moje Astra-J 1.4T motor cuká
Vše mi už dorazilo a vypadá to dobře. Budu to měnit sám, jenže do aut jsem nikdy nedělal, takže si prohlédnu nějaká videa a z nich naberu nápady, ale nic složitého by to nemělo být.
V nějakém videu už jsem zachytil, že to čínské těsnění pro termostat není nic extra, i když tak na první pohled nevypadá, ale když tak si ještě seženu originál a to samé bude platit i pro ten rozdělovač vody. Nejpozději do konce prázdnin bych to chtěl mít vyměněné, abych tím do budoucna eliminoval časté problémy s umělohmotnými originály.
Víko by mělo být nejlehčí na výměnu a aspoň se podívám na rozvody v jakém jsou stavu, protože to někdy přišlápnu a u při výměně termostatu a rozdělovače při jednom vyměním i chladící kapalinu.
V nějakém videu už jsem zachytil, že to čínské těsnění pro termostat není nic extra, i když tak na první pohled nevypadá, ale když tak si ještě seženu originál a to samé bude platit i pro ten rozdělovač vody. Nejpozději do konce prázdnin bych to chtěl mít vyměněné, abych tím do budoucna eliminoval časté problémy s umělohmotnými originály.
Víko by mělo být nejlehčí na výměnu a aspoň se podívám na rozvody v jakém jsou stavu, protože to někdy přišlápnu a u při výměně termostatu a rozdělovače při jednom vyměním i chladící kapalinu.
Re: Moje Astra-J 1.4T motor cuká
To jsi celkem strelec, ja bych to dsl do servisu kde mas aspon zaruku
Re: Moje Astra-J 1.4T motor cuká
Asi jsem Miloši, ale vždy se pustím do čehokoliv, co jsem aspoň viděl, jak se dělá (nedávno jsem si troufl na pokládku 22m2 dlažby). Dnes jsou video-návody téměř na cokoliv (např. https://youtu.be/oeyAQo73b7w?t=108 ) a vercajk mám. Akorát jsem pro jistotu dokoupil levnější momentový klíč, ale když to budu povolovat, tak nějak budu tušit sílu pro přitažení, ale s ním to bude jistější.
U toho víka bude ještě potřeba si dát pozor na jeho teplotu, protože bude kovové a teplota na něm bude o hodně vyšší, než na umělohmotném, takže veškeré hadice, které vedou těsně kolem něj, se budou muset oddálit nebo případně odstínit. Na to jsem vzal dva kusy tohoto, takže se pomalu připravuji a nechci nic podcenit.
U toho víka bude ještě potřeba si dát pozor na jeho teplotu, protože bude kovové a teplota na něm bude o hodně vyšší, než na umělohmotném, takže veškeré hadice, které vedou těsně kolem něj, se budou muset oddálit nebo případně odstínit. Na to jsem vzal dva kusy tohoto, takže se pomalu připravuji a nechci nic podcenit.
Re: Moje Astra-J 1.4T motor cuká
Jasne, clovek se selskym rozumem to zvladne, ale kdyz to das do servisu, budou to mit rychleji a spolehlive dobre. Ja rozumim PC a autum tak obecne, ale mechanika mam sveho, proto se mu do prace nepletu, stejne jako on si nebude opravovat kompa i kdyz by to zvladl, ale nechce 

Re: Moje Astra-J 1.4T motor cuká
Taky mám známého automechanika, kterému se všeobecně starám o IT, protože má několik NB s různými diagnostikami a když si např. nedávno vyměnil tiskárnu, tak ji potřeboval na všech NB přenastavit jako síťovou.
Jenže on toho má tolik, že když jsem mu dal předchozí auto na výměnu oleje a filtrů, tak jsem mu po týdnu volal, jestli už to má. Zase jsem mu byl vděčný, protože mi účtoval jen materiál. Olej měl hodně levný ze sudu a v AutoKelly má 30% slevu, což jsem využil právě nedávno, když jsem kupoval tu novou zapalovací lištu, kterou jsem měl díky němu o tisíc korun levněji. Akorát v AutoKelly z toho dělají schválně pakárnu, protože jsem mu musel zavolat a předat ho prodavači, aby mu sdělil, že to mají zaúčtovat na něj.
Nynější Astra absolvovala akorát garančky a následné 4 roky si olej a filtry měním sám, protože to je otázka hodiny, kterou jsem prodrbal jen tím, že jsem mu auto zavezl a přišel zpět domů. Udělal jsem si nájezdy z 12cm hranolu, což mi bohatě stačí, abych v garáži vlezl pod auto. Vloni jsem poprvé v životě dělal i brzdy, protože na jednom zadním kole už začaly cinkat destičky.
Jenže on toho má tolik, že když jsem mu dal předchozí auto na výměnu oleje a filtrů, tak jsem mu po týdnu volal, jestli už to má. Zase jsem mu byl vděčný, protože mi účtoval jen materiál. Olej měl hodně levný ze sudu a v AutoKelly má 30% slevu, což jsem využil právě nedávno, když jsem kupoval tu novou zapalovací lištu, kterou jsem měl díky němu o tisíc korun levněji. Akorát v AutoKelly z toho dělají schválně pakárnu, protože jsem mu musel zavolat a předat ho prodavači, aby mu sdělil, že to mají zaúčtovat na něj.
Nynější Astra absolvovala akorát garančky a následné 4 roky si olej a filtry měním sám, protože to je otázka hodiny, kterou jsem prodrbal jen tím, že jsem mu auto zavezl a přišel zpět domů. Udělal jsem si nájezdy z 12cm hranolu, což mi bohatě stačí, abych v garáži vlezl pod auto. Vloni jsem poprvé v životě dělal i brzdy, protože na jednom zadním kole už začaly cinkat destičky.