Insignia 2014-2016, (103, 125, 143KW)

Tato sekce je určena těm, kteří zvažují koupi nového či ojetého vozu této značky

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Pavel55
Příspěvky: 3
Registrován: 09 kvě 2019, 20:24

Insignia 2014-2016, (103, 125, 143KW)

Příspěvek od Pavel55 »

Dobrý den.

Výbírám insignii po faceliftu, preferuji ročníky 2014-2016 s nájezdem do 150tis. Ročně najedu cca. 25-30tis km, většinou mimo obec + dálnice.
Rád bych se zeptal na dvoulitrové motory.
Vím, že odpovědi jsou subjektivní a nejlepší je autem se projet.

Považujete 103kw dostačujících - jde o běžnou jízdu, většinou mimo město, kde rád předjedu pomalé řidiče, ale nejsem žádný pirát
125Kw optimálních?
143 Kw biturbo - není to už zbytečný dálníční parník?
A automat? Rychlost, spolehlivost?

Dále bych se chtěl zeptat na obvyklé bolístky tohoto auta. Na co se zaměřit? Jak je to s nájezdem? Jde to po 200tis do šrotu, nebo je mírně zajeté auto? :)

A poslední :) Co se týká konfigurace vozu - je nějaká vlastnost, bez které by jste insignii nekoupili či je zbytečná?
Např adaptivní automat funguje špatně, pokud nejsou bi-xenony, auto svítí špatně atd atd..

Děkuji moc za Vaše rady a názory.
Pavel
Reklama
 

Eisy
Příspěvky: 483
Registrován: 20 srp 2012, 20:11

Insignia 2014-2016, (103, 125, 143KW)

Příspěvek od Eisy »

V sekcii Insignia je toho spomenutého dosť.
Pre mna je dostačujúce 125kw. Pre teba neviem.
A áno máš pravdu. Insignia bez AFL nieje plnohodnotne auto. :)
Ale vážne. Bez tých svetiel by som ju nebral ani zadarmo.
Motor 125kw by mal vydržať o mnoho viac ako 200000km. Toho by som sa nebal.
Výbava nj. Každý preferuje niečo iné.

Pár ešte na to 2014-2016. Je tam pár rozdielov. (Nájdeš v sekcií Insignia) hlavne bude asi motor. Kde 2014 až po cca 6/15 bol ešte starší A20DTH a od myslím 7/15 bol už novší B20DT.
Na ten B20DT by som sa zameral.
Ostatne rozd. sú len maličkosti, preštuduj vedľa.
Uživatelský avatar
mfilip
Příspěvky: 282
Registrován: 06 kvě 2017, 10:21

Re: Insignia 2014-2016, (103, 125, 143KW)

Příspěvek od mfilip »

Mám 103kW A20DTE, predtim O II RS 147kW.
Pro mne je 103kW dostacujicich, neni to trhac asfaltu, ale na bezne jezdeni naprosto ok.

- aktualne 67tkm auto si udrzuji sam, vymena oleju, filtru
- resim momentalne unik chladiciho media z klimy. Vzdy po zime je cela napln pryc, po doplneni na jare vzdy pres leto klima funguje.
Jsem objednany na 21.5., pak budu vedet vice. Jinak jsem sautem nic neresil
- automaticke prepinani dalkovych funguje naprosto perfektne
- adaptivni automat funguje uspokojive. Nekdy ale reaguje zbrkle se mi zda. Mohl by reagovat citliveji a ne nekdy pomerne razne.
Mam na mysli to, ze pokud pred sebou ma prekazku v podobe pomaleji jedouciho auta, tak se k nemu blizi a pak pomerne prudce zpomali na jeho rychlost,
ocekvala bych mekcejsi priblizeni
- bez automatickeho brzdoveho asistenta ci jak se to jmenuje, bych se uplne obesel. Mam to vypnute. Reaguje to na vsechno a zbytecne. Muze to naopak
vyvplat krizove situace
- az na vrzani spojkoveho pedalu v teple a drnceni obcas neceho ve spolujezdcovych dverich mam celkem nevrzajici auto
- jsem celkove velmi spokojen
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015
Pavel55
Příspěvky: 3
Registrován: 09 kvě 2019, 20:24

Re: Insignia 2014-2016, (103, 125, 143KW)

Příspěvek od Pavel55 »

Dobrý den,

díky moc za info. Už jsem se do toho trošku ponořil a výsledek je takový :)

Projel jsem 2016 - 125kw - automat - nadstandardní výbava, cca. 110 tis nájezd. 340 tis. Kč
Vše super, akorát byl předchozí majitel hovada, jelikož vše bylo poškrábané. Navíc
prodejce nebudil vůbec důvěru.

Teď se rozhoduji o 2015 - 125 kw - manual - nadstardní výbava cca. 120tis nájezd cena 310 tis. Kč.
Vše super, prodejce super, trošku řeším barvu, ale to bych kousl. Nejhorší je to, že člověk chce, to co nemá.
Takže jak jsem se bránil automatu a nakonec do něja sedl, tak teď mám před sebou super auto s prokázanou
historií i servisem a váhám - se slovy "kdyby to byl automat, už to stojí v garáži" :)

Ročníky 2014 s větším nájezdem za 200-250 tis. jsem nakonec zamítl - Rozhodl jsem se, že do 103 kw nejdu.
Cena je sice super, ale všechno to jsou auta čekající na servis.

Takže příští týden buď jdu do manualu, nebo se ještě hecnu a půjdu do 2017 - automat - nadstandar - 40 tis. nájezd
za 430 tis. Ale když už začínám přemýšlet o těchto částkách, tak za to můžu mít 2018 astru 1,6 CDTI 100 kw v plné palbě,
30 tis. nájezd. Drtivou většinu kilometrů mám přes kopce, takže mě sice menší, ale mrštnější auto neurazí.
A kdybych pokračoval, tak za 400 tis. je Hyundai I40 ve výborné výbavě s minimálním nájezdem a pětiletou zárukou...
A už se motáme v kruhu. Takže jestli vybíráte auto a každý den se dopočítáte k jiné značce a velikosti investice,
tak vítejte do klubu :)

Ještě jednou kluci díky za předchozí rady.
Pavel
Eisy
Příspěvky: 483
Registrován: 20 srp 2012, 20:11

Insignia 2014-2016, (103, 125, 143KW)

Příspěvek od Eisy »

Stačí sa rozmyslieť či chceš Insigniu alebo Astru. Alebo Hyundai.
A samozrejme cena. Lietas od 300 000 po 450 000.
Uživatelský avatar
majusenko
Příspěvky: 233
Registrován: 10 lis 2017, 09:40

Re: Insignia 2014-2016, (103, 125, 143KW)

Příspěvek od majusenko »

Ideálne si prejdi aj Astru aj i40. Subjektívne som presadol z Insignie 2011 pred FL do Astry 2018 a priestorovo sme si rozhodne polepšili. Astra je užšia, čo udrie do očí hlavne na lakťovej opierke, ktorá je v Insignii fakt široká. Ale celkovo je priestrannejšia, čo oceňuje moja manželka, ktorá sedáva vzadu s dieťaťom. K tomu ľahšia, takže 100kW diesel v Astre a 103kW v Insignii sú pravdepodobne pocitovo odlišné vzhľadom na náklad, ktorý musia niesť.

Akurát, ako Eisy hovoril, že Insignia bez AFL nie je plnohodnotné auto, tak Astra bez matrixov takisto nie... Viz fórum Astra-K svetlá, kde sa riešili rôzne náhrady, za klasické a mizerné H7čky a neviem o tom, že by sa našla nejaká win-win situácia z pohľadu zvolenej žiarovky. A tie AFL na insignii určite. Na svojej som síce nemal automatické prepínanie diaľkových, ale belšie svetlo xenónov a k tomu natáčanie do zákruty boli na nočných okreskách (alebo českej D1, ktorá je s okreskou porovnateľná :D) k nezaplateniu...

Zbežne som pozrel bazáry a zaujala ma táto:

https://www.sauto.cz/osobni/detail/opel ... oFrom=list

Má nižšiu vnútornú výbavu (monochromatický displej + menší stredný displej) a bohužiaľ manuálnu klímu - čo je totálny nezmysel oplu, keď skladal výbavu dynamic a ešte väčší nezmysel kupcu... Ale hold, tak to je. Pozor, v popise píše, že je automatická, z obrázkov rozhodne nie. Super je, že je to automat s matrixami, bohužiaľ na sauto.cz jediný s matrixami do 400k :/

A tomto fakt nechápem - https://www.cars.cz/inzerce/osobni-auto ... html?frp=1 kúpiť si Astru v koži s elektrickými ventilovanými sedadlami, ktoré samé o sebe stoja 45 000Kč, čo je úplný nezmysel (v insignii 15 000 pre porovnanie), k tomu 18tky kolesá..... a svietiť na žlto.... :roll: :roll: :roll: No, čo už...
Opel Astra K ST AT6, 147kW Innovation
(ex) Opel Insignia 2011, Cosmo
Opel Astra G 2009

https://www.spritmonitor.de/en/detail/898962.html
Odpovědět

Zpět na „Kupujeme Oplíka“