PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v

Moderátor: Moderátoři

ZILON PV
Příspěvky: 28
Registrován: 24 říj 2009, 12:55

Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v

Příspěvek od ZILON PV »

Díky za info. ;) Zítra (25.4.2010) vezu oplíka do servisu. Jsem zvědav, kdy bude oplík spravený. :( Doufám, že se mi to nestane dvakrát, protože dalších 25tis by mě finančně zničilo :D ;)
PS: určo zkusím sehnat origoš oplácký olej. Díky
Je zajímavé, že olej (5W30) jsem měnil 3.3.2010 před tímto problémem.
Dle servisky byl v oplíku v roce 2006 Long Life 5W30. Já jsem dělal "garančku" 7.3.2008 a 3.3.2010 a dával jsem tam 5W30.
Reklama
 

Uživatelský avatar
jus
Příspěvky: 74
Registrován: 24 bře 2010, 10:03
Kontaktovat uživatele:

Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v

Příspěvek od jus »

kuaa to kolko mate nalietanych km? :o jeden by si myslel ze ak mam retaz tak mam pokoj od vymeny rozvodov min do 350tis km, no ako tu citam asi to nie je az taka super vec :(
CORSA B 1,0 12VCity 1999
MERIVA B , A14NEL turbo 120k COSMO r.v.2010
VECTRA C 1,8 16V rv.2003 (EX)
Uživatelský avatar
cejkin
Příspěvky: 50
Registrován: 19 lis 2009, 07:27
Bydliště: Praha

Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v

Příspěvek od cejkin »

Poprvé se to stalo při 45.000 km ... dle techniků od Opela téměř na km přesně :O) --- ale auto stálo cca 3/4 roku na fir. bazaru aniž by ho někdo protočil, takže se to dalo skoro čekat, blbý bylo, že mi před zaplacením auta prodejce tvrdil, že rozvody nechal opravit ... když se to stalo znovu, cca 74.000 km a pátral jsem a zuřil, vypadlo z nich, že tobylo jen o zub, že se nic nepotkalo, že to jen hodili zpátky a pápá do světa, šmejdi ! o té vadě napínáku věděli. Bohužel musím věřit, že je teď ten napínák té nové konstrukce a že už se to fakt nestane, nemám talent a ani prostory na to, abych si rozvody dělal sám. K dnešku najeto 80.500 km a zatím naprosto OK
Opel Signum 2.2 Direct , 114 kW , r.v. 2004 - prodáno
ZILON PV
Příspěvky: 28
Registrován: 24 říj 2009, 12:55

Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v

Příspěvek od ZILON PV »

Ahoj, mě se to stalo při 145tis (skoro na km přesně ;) )
Včera (30.4.) jsem byl navštívit moto-morava OL a ptal se na výrobní vadu tohoto napínáku a odpověď zněla: "o žádné výrobní vadě nevíme a i kdyby to byla výrobní vada opelu, tak opel nestahoval žádná auta, výrobní vadu bych si sám musel zjistit u opelu a musel doložit písemně" ....no vidíte, že to opravdu nemá cenu. Jejich odhadní cena rozvodů (bez podívání se do PC a z jejich "ochoty" jsem poznal, že jsem špatně) je cca 25tis za materiál + práce. Bylo mi řečeno, že za celou dobu opravovali cca 2 auta s tímto problémem, nedivím se.... :) . Jejich rada, pořád kontrolovat olej... :)
Také jsem zjistil, že i opel corsa 1.2 má tento problém i v moto-morava OL o tom ví, lehké pousmání na tento dotaz a obrácení hovoru na jiné téma.... ehm ;) )..............No, a pak si kupte OPELA ;)
Můj oplík se už spravuje a doufám, že už bude v poho. Pak sem napíšu celkovou cenu rozvodů. ;)
PS:
Byl pozdní večer – první máj –
večerní máj – byl lásky čas.
Hrdliččin zval ku lásce hlas,
kde borový zaváněl háj...... tak utíkejte s druhou polovičkou pod třešeň a vlepte jí pořádnýho hubana :)
ZILON PV
Příspěvky: 28
Registrován: 24 říj 2009, 12:55

Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v

Příspěvek od ZILON PV »

Jenom pro info: V moto morava OL mi nabízejí opelácký olej 5W30 za 500Kč/Litr :lol:
Uživatelský avatar
cejkin
Příspěvky: 50
Registrován: 19 lis 2009, 07:27
Bydliště: Praha

Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v

Příspěvek od cejkin »

no, ještě, že nemusím využívat služby Opel Moravia ... s tou konstrukční vadou to mám ze dvou zdrojů, od techniků ze Staigera a Srba servis ... prý dokonce ta auta co byla v záruce stahovali na výměnu napínáku ... jo, s tou hladinou oleje ... když mi opravovali ty rozvody, říkali, že jsem měl v motoru tak 1,5 litru oleje, což absolutně nechápu, proč mi nedala vědět diagnostika, vždy před tím mi to nízkou hladinu oleje hlásilo ... a mě bylo divný, že se to nějak dlouho nerozsvítilo :O) ... že prý nemám věřit čidlům a kontrolovat to každých 400km, tak to dělám a jak jsem psal, od výměny se hladina oleje nehla
Opel Signum 2.2 Direct , 114 kW , r.v. 2004 - prodáno
Uživatelský avatar
cejkin
Příspěvky: 50
Registrován: 19 lis 2009, 07:27
Bydliště: Praha

Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v

Příspěvek od cejkin »

ještě k ceně oleje, kupuju buď auto-sen.cz , nebo zraly.cz
Opel Signum 2.2 Direct , 114 kW , r.v. 2004 - prodáno
ZILON PV
Příspěvky: 28
Registrován: 24 říj 2009, 12:55

Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v

Příspěvek od ZILON PV »

Díky za info. ;)
Teď mi volal servisák (známej servisák, jezdím k němu pořád), že na mé auto potřebuje koupit ještě nastavovací přípravky na nastavení rozvodů (bohužel na mého oplíka s takovým motorem nemá), říkal cca 4.5tis bez daně, takže 50% budu hradit sám, 50% servisák. No, pořád lepší, než bych to koupil celé (co bych s tím dělal) ;) No,... už se cena pomalu zvedá :lol:
ZILON PV
Příspěvky: 28
Registrován: 24 říj 2009, 12:55

Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v

Příspěvek od ZILON PV »

Ahoj, takže za rozvody jsem zaplatil 18.545 Kč.
sada rozvodů .......... 9430,-
Olej GM Opel ........... 1080,-
Filtr oleje ........... 255,-
sada přípravků ......... 3300,- (50%)
zap. svíčka ............. 230,-
Práce ..................... 4450,- (v ceně je výměna vač. hřídelů, motor olej, filtr, svíčka a vyvaření úchytů na výfuk)

Za 1.400 Kč jsem si nechal doplnit klimu,
náplň ...................... 800,-
olej ....................... 150,-
barvivo .................... 150,-
práce .................... 300,-

celková cena 19.945 Kč
lumyr
Příspěvky: 33
Registrován: 15 lis 2011, 20:17

Re: PROBLÉM s Vectrou 2.2 16v

Příspěvek od lumyr »

Ahoj, jsem čerstvím majitelem OPEL Vectra GTS 2003 se zmíněným motorem (2.2 16v 108kw) najeto 145000 (od známého, takže poctivých). Jsem teď trochu nervózní po přečtení diskuse. Je tedy dobré nechat dát nový napínák nebo nějak víc řešit rozvody??? Auto jezdilo nejvíce 6 let v německu a bylo tam i koupeno a servisováno. Díky za názor. L.
Vectra GTS 2.2 16v 108kW 2003
ex: Seat Toledo 1.8i 66kW 1996
ex: Ford Scorpio GIA 2.0i 88kw 1991 dříč a držák
ex: Ford Scorpio GIA 2.0i 88kw LPG 1990
Odpovědět

Zpět na „Benzín“