Koupě Vectra c 2.2 dti

Moderátor: Moderátoři

Sunman
Příspěvky: 1328
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: Koupě Vectra c 2.2 dti

Příspěvek od Sunman »

motor není ani silný ani spolehlivý. Odjeto 150 000km v letech 2003÷2004, po 70000km padání do nouzového režimu třeba 5x za 5 minut. 5 dalších kolegů dtto.

u 1.9CDTI se mi to stalo jednou u dvou aut, první 150000km, druhé má teď 330 000km.
Info pro Colomba: měním na něm olej po 30000km, s motorem žádný problém, spotřeba oleje mezi výměnami 0, slovem NULA. :D
Reklama
 

Uživatelský avatar
lubaan
Příspěvky: 254
Registrován: 10 črc 2009, 17:52
Bydliště: okres Klatovy

Re: Koupě Vectra c 2.2 dti

Příspěvek od lubaan »

Ono je to ve finále jedno, jestli koupíš 2.2DTI nebo 1.9CDTI.
U 2.2 hrozí to čerpadlo, padání do nouzáku kvůli kdejakým prodřeným podtlakovým hadičkám- a že jich tam je, padání nafty.
U 1.9 hrozí zace dvouhmoty, vířivý klapky u 110kW, DPF, odcházejí altíky, common- rail.
Každý má něco. Záleží na tvých prioritách.

Na ty tvoje pojížďky 20km na den bych viděl jako lepší volbu tu 2.2DTI kvůli absenci DPF. Leda že by jsi měl štěstí a sehnal v kombíku 1.9CDTI bez DPF, ale těch bude hodně málo, to tak ještě sedan nebo GTS, ale to zase nechceš.

Jinak to auto z inzerátu nevypadá špatně. Chce to dobře projet, pořádně ho prohnat do kopce, jestli to nebude padat do nouzáku. Zkusit studený i teplý startování.
Insignia B ST 2,0CDTI 125kW 2019
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Bylo:
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Sunman
Příspěvky: 1328
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: Koupě Vectra c 2.2 dti

Příspěvek od Sunman »

souhlas, na každém autě může být něco.
Rozdíl je v tom, že u 2.2DTi spadnutí do nouzáku může znamenat při předjíždění těžkou havárii.
Problém s DPF (který jsem nikdy neměl, ale to auto jezdí nejmenší vzdálenost 40km) nebo setrvačník je dlouhodobý a auto nezastaví hned.

jinak opravdu vypadá interiér dobře. Držím palec ař to vyjde.
Uživatelský avatar
lubaan
Příspěvky: 254
Registrován: 10 črc 2009, 17:52
Bydliště: okres Klatovy

Re: Koupě Vectra c 2.2 dti

Příspěvek od lubaan »

Taky jsem nikdy neměl problém s DPF (zatim). Najeto 326 tis. Ale taky jezdim min.30km jízdy a to se většinou filtr stihne bezpečne vypálit. Dost často jezdim i delší trasy, takže neni problém. Auto je denní dříč a myslim, že auta, který jsou denně v provozu jsou na tom se spolehlivostí líp, než ty se kterýma se jezdí nepravidelně.

Jinak i common-rail dokáže potrápit s nouzákem zrovna při předjíždění, když mají vstřiky velký přepady a čerpadlo nestíhá. Ale u Vectry 1.9 je vstřikování naštěstí celkem spolehlivý. Ale je fakt, že na nouzáky je 2.2DTI háklivá hodně.
Samozřejmě se špatným setrvákem nebo klapkama se nějakej čas dá jezdit. Ale pokud na to clověk nekašle, musí to nakonec stejně vyměnit, stejně jako se musí nakonec opravit padání do nouzáku u 2.2 DTI.
Insignia B ST 2,0CDTI 125kW 2019
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Bylo:
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Tom Darwi
Příspěvky: 125
Registrován: 04 zář 2012, 20:26
Bydliště: skoro Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě Vectra c 2.2 dti

Příspěvek od Tom Darwi »

Tak s tim že najedu 10Km jsem trochu mystifikoval.To sorry.
Jinak auto má prasklou hadici od interkoleru (oprava za pár stovek), nemá DPF a bude asi špatná podtlaková hadička.Jen spojka zabírá až u konce.To je normální ?
Darwi
Odpovědět

Zpět na „Kupujeme VECTRU C + SIGNUM“