Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015

Návody, opravy, rady, tipy

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
mfilip
Příspěvky: 242
Registrován: sob 06. kvě 2017 10:21:36

Re: Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015

Příspěvek od mfilip » pon 04. zář 2017 10:11:57

Používám samozřejmě i další navigaci Sygic, kterou mam ve smartphone.

Jde mi o to, ze kdyz uz vestavenou navigaci mam, tak se ji snazim pouzivat primarne a Sygicem ji pouze jistim.
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015

Reklama
 

Sunman
Příspěvky: 1155
Registrován: stř 22. čer 2011 23:06:40

Re: Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015

Příspěvek od Sunman » pon 04. zář 2017 21:50:53

Jasné, keď tam je - a to bola práve výbava Business tak čo s ňou? Len ju používať.

Uživatelský avatar
mfilip
Příspěvky: 242
Registrován: sob 06. kvě 2017 10:21:36

Re: Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015

Příspěvek od mfilip » úte 20. úno 2018 14:31:08

Mam dotaz. U rádia, jak je ve spodní části seznam uložených stanic, tak jsem měl na pozici 5 název něco jako "MDR search" a po stisknutí to začalo ladit stanice. Nevím jak, ale před pár dny se na té pozici objevilo rádio, které je i na pozici 1. Ne, že by to bylo tak akutní, ale nepřišel jsem na to, jak tu funkci ladění na tlačítko vrátit.
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015

Uživatelský avatar
mfilip
Příspěvky: 242
Registrován: sob 06. kvě 2017 10:21:36

Re: Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015

Příspěvek od mfilip » úte 27. úno 2018 12:11:56

Ani v techto mrazech nevidim svitit kontrolku zhaveni. Startuje hned.
Je mozne, ze to zhavi tak kratce, ze to stihne nazhavit v case mezi otevrenim dveri, nasednutim a otocenim klicku=> kontrolka zhaveni nesviti, protoze uz je "nazhaveno"?
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015

Sunman
Příspěvky: 1155
Registrován: stř 22. čer 2011 23:06:40

Re: Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015

Příspěvek od Sunman » úte 27. úno 2018 19:10:10

Samozrejme ze nie. Zhavenie zapina kluc do polohy 2.
predstav si ze budes nieco nosit z auta a motor bude neustale po kazdom otvoreni dveri zhavit?

pokial nastartuje a bezi rovnomerne tak by som to neriesil. pokial by kaslal po starte tak je mozno vadny snimac teploty pre aktivaciu zhavicov.
ked to chces lepsie vyskusat doporucujem vziat ju do kryokomory. pokial nezazhavi tak to bude zrejme ten znamy nemecky temperament ktory jej nedovoli vychladnut nikdy.

Brembo SV
Příspěvky: 252
Registrován: ned 14. čer 2015 10:28:07

Re: Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015

Příspěvek od Brembo SV » úte 27. úno 2018 22:10:57

u vačšiny áut,taktiež u Insignie kontrolka žeravenia nesignalizuje žeravenie,respektíve dlžku predhrevu,ale čas,kým nie je vhodné motor štartovat. Teda po zhasnutí je možné motor štartovat. čas sa vypočítava na základe odporu sviečok a teploty chladiacej kvapaliny. Pri studenom motore po naštartovaní sa opat spustí žeravenie kvoli zníženiu hlučnosti motora a emisiám. Dlžku žeravenia pred štartom obmedzuje časový spínač,ktorý po určitom prednastavenom čase žeraviaci obvod odpojí,aby sa predišlo vybitiu batérie.

Sunman
Příspěvky: 1155
Registrován: stř 22. čer 2011 23:06:40

Re: Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015

Příspěvek od Sunman » stř 28. úno 2018 9:03:59

a este iny dotaz na mfilip:
ked zapnes kluc do polohy 2 rozsvietia sa vsetky signalky, tachometre cvaknu rucickami tam a spat atdatd.
v tomto okamihu ti snad spiralka svieti? ale v tomto case okrem testov bezi uz aj zhavenie, takze po teste pristrojov zostanu svietit len dve zlte signalky, spirala zhasne s ostatnymi a mozes startovat.

Uživatelský avatar
mfilip
Příspěvky: 242
Registrován: sob 06. kvě 2017 10:21:36

Re: Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015

Příspěvek od mfilip » čtv 01. bře 2018 15:17:13

Diky za odpovědi.

Můj dotaz zněl právě proto, že vím, kde na palubce je kontrolka žhavení, ale nikdy jsem ji neviděl svítit.
V 99% případů odemknu auto, dám věci do kufru, zavřu, otevřu dveře, otočím klíček do polohy I. a během na rozsvícení kontrolek se poutám.
A i přes tyto mrazy, kdy je auto celý den v teplotě -5-7°, jsem nikdy kontrolku svítit neviděl během rozsvěcování kontrolek, ani probliknutí.
Vím, že otevřením dveří/kufru se už auto připravuje na start, může žhavit, začné najíždět podávací čerpadlo, apod, jen jsem si myslel, že ten proces
žhavení bude delší, že bude třeba tvrat 5-7sec ještě po otočení klíčkem. Je to můj 1. diesel, tak proto mně to překvapilo, že žhavení ani nepostřehnu.

Teď v největších mrazech, jsem zkusil nasednout co nejrychleji, strčit klíč do zapalování a dát do polohy I, kontrolka žhavení problikla a zhasla mezi prvními.
Takže ok.

Chci jen zopakovat, že mně to zajímá jen ze zvědavosti, auto startuje perfektně v jakékoliv teplotě.
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015

Uživatelský avatar
mfilip
Příspěvky: 242
Registrován: sob 06. kvě 2017 10:21:36

Re: Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015

Příspěvek od mfilip » čtv 01. bře 2018 15:23:10

Teď z jiného soudku.

Když jsou tyto mrazy, pod -10°C, všimnul jsem si, že se mi interval vypalování zkrátil z cca 500km na 100km.
2 jízdy za sebou, 2 dny po sobě, přičemž 1. vypalování bylo ukončeno 10km od cíle a bylo po zhruba 450-500km. Proto mně překvapilo,
že na druhý den při cestě z práce po zhruba 100km se začalo vypalovat znovu. Všimnul jsem si to i na OBDII adabteru i na PP, vypalování trvalo
klasicky cca 10km.
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015

Sunman
Příspěvky: 1155
Registrován: stř 22. čer 2011 23:06:40

Re: Dotazy k Insignia 2.0 CDTi 103kW Bussines 2015

Příspěvek od Sunman » čtv 01. bře 2018 20:15:00

ver tomu, ze auto sa po otvoreni kufru a dveri na nic nepripravuje. nebezi ziadne cerpadlo. vsetko co sa tyka startu zacina otocenim kluca do polohy 2.
pocut cerpadlo, preblikne zhavenie. u nas dnes rano -12 a spiralka zhasla klasicky prva medzi testovanymi kontrolkami.
vypalovanie filtra som nikdy na insignii neriesil ani ho nesledujem. to ze tam DPF je obcas vidim ked vypnem motor a spusti ventilator ktory chladi DPF, vtedy viem ze prave vypalovanie som prerusil. tak prebehne pri dalsej jazde.
pokial sa ti skratil interval tak proste jazdny rezim bol iny a vytvoril si jazdou viacej bordelu ktory sa zachytil v dpf. hlavne nejazdi v nizkych otackach a bude to ok.

Odpovědět

Zpět na „INSIGNIA – Jak na to“