Insignia B - krátkodobá ztráta výkonu při zrychlení
Moderátor: Moderátoři
Re: Insignia B - krátkodobá ztráta výkonu při zrychlení
Insignie urcite bude mit naseptavac, ze mas zaradit nizsi nebo vyssi stupen.
A divil bych se, kdyby naseptaval, ze se ma podradit. V mem pripade Insigina A naseptava podrazeni az nekde pod 1500
1700-1800 se mi nezda na kick down malo, v podstate bezne z techto otacek na V,VI sttupen zrychluju.
A divil bych se, kdyby naseptaval, ze se ma podradit. V mem pripade Insigina A naseptava podrazeni az nekde pod 1500
1700-1800 se mi nezda na kick down malo, v podstate bezne z techto otacek na V,VI sttupen zrychluju.
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015
- Reklama
Re: Insignia B - krátkodobá ztráta výkonu při zrychlení
S Leonem 125kw jsem na 5 běžně zrychloval od 90 výše, nicméně Insig. je to jiné auto a hlavně motor. Našeptávač tam je a mám za to, že již při 90 na 5st nehlásí potřebu podřadit. Bohužel bude problém asi jinde, a snad to bude nějaká blbost a ne autorizákem uváděná výměna spojkový sady.
Re: Insignia B - krátkodobá ztráta výkonu při zrychlení
ja by som si zase vsadil na tú spojku.
nedráždi ju, jazdi pekne ako sa má vo vyšších otáčkach - ju to zase prejde.
nedráždi ju, jazdi pekne ako sa má vo vyšších otáčkach - ju to zase prejde.
Re: Insignia B - krátkodobá ztráta výkonu při zrychlení
Posílám zpětnou vazbu,
cca týden jsem opakovaně zkoušel plné zrychlení na 5 resp. 6 při 2000 a více otáček/min. a auto funguje bez problému, problém se snížením výkonu se neobjevil. Jak tedy psal Sunman, je možné, že to bylo opravu softwarovou ochranou spojky...
K "mfilip" - v rámci uvedených zkušebních jízd, jsem se zaměřil i na ten našeptávač a alespoň u mýho modelu Insi B 125Kw, radí "podřadit" i kolem 1700-1800/min při vyšším zatížení.
cca týden jsem opakovaně zkoušel plné zrychlení na 5 resp. 6 při 2000 a více otáček/min. a auto funguje bez problému, problém se snížením výkonu se neobjevil. Jak tedy psal Sunman, je možné, že to bylo opravu softwarovou ochranou spojky...
K "mfilip" - v rámci uvedených zkušebních jízd, jsem se zaměřil i na ten našeptávač a alespoň u mýho modelu Insi B 125Kw, radí "podřadit" i kolem 1700-1800/min při vyšším zatížení.
Re: Insignia B - krátkodobá ztráta výkonu při zrychlení
Abych si egoisticky ještě trošku přihřál polívčičku - nemaje zdání o SW ochraně spojky jsem přišel (modří si možná vzpomenou) s laickou tezí nepožadovat po motoru okamžitý plný výkon v nízkých otáčkách a navrhoval jsem podřazení. Podle zpětné vazby (díky za ni) se zdá, že řídící jednotka motoru měla podobný názor, a jsem rád, že se má domněnka vpodstatě potvrdila - příčinou byl styl jízdy. Tož ať to (vy)drží! 

W124 E320 Coupé 1994
Re: Insignia B - krátkodobá ztráta výkonu při zrychlení
Asi te nepotesim, ale tento problem s klouzajici spojkou je casta bolest Insignii s MT a to nejenom 2.0CDTI ale i 1.5T.
Koukni treba do tohoto VX fora, kde je hromada stiznosti na klouzajici spojku:
https://insignia-drivers.uk/forum/insig ... ce-warning
Nekteri pisou, ze nova spojka pomuze jen na chvili a po case se problem vrati. Vypada to, ze ta spojka je proste poddimenzovana.
Jsem asi stara skola, ale osadit k motoru se 400Nm spojku, ktera neprenese v celem spektru otacek maximalni kroutici moment motoru je proste konstrukcni chyba.
K cemu je mi pak motor s plochou krivkou tociveho momentu, kdyz jej pak v praxi nemohu pouzit.
Koukni treba do tohoto VX fora, kde je hromada stiznosti na klouzajici spojku:
https://insignia-drivers.uk/forum/insig ... ce-warning
Nekteri pisou, ze nova spojka pomuze jen na chvili a po case se problem vrati. Vypada to, ze ta spojka je proste poddimenzovana.
Jsem asi stara skola, ale osadit k motoru se 400Nm spojku, ktera neprenese v celem spektru otacek maximalni kroutici moment motoru je proste konstrukcni chyba.
K cemu je mi pak motor s plochou krivkou tociveho momentu, kdyz jej pak v praxi nemohu pouzit.
Škoda Superb III Combi 2.0TDI MY2017
Astra K Innovation 1.4T MY2016.5
ex Vectra C Caravan COSMO Z19DTH MY2008
ex Astra G 1.6 16V MY2000
ex Vectra A 1.7TD MY1994
Astra K Innovation 1.4T MY2016.5
ex Vectra C Caravan COSMO Z19DTH MY2008
ex Astra G 1.6 16V MY2000
ex Vectra A 1.7TD MY1994
Re: Insignia B - krátkodobá ztráta výkonu při zrychlení
OnMi - ale ono je to aj o spôsobe jazdy, presne ako píše Colommbo.
Našeptávače a automatické prevodovky trápia motory na 1500 otáčkach, špeciálne u škodovky ešte nižšie. V živote som mal AT len 10000km v požičanom Superbe a díky, nemusím. Kto jazdí podľa našeptávača, skončí zrejme s utrápenou spojkou a hrkotavým zotrvačníkom.
Všetky moje Insignie doteraz prežili mnoho kilometrov, na žiadnej z nich som spojku nemenil. Momentálne mám 1.6T predvčerom 200 000 km spojka nemá problém. Pod 3000 ot/min s týmto motorom a predtým u 4-och 2.0CDTI pod 2000 ot/min jazdím len ustálenou rýchlosťou. Akcelerácia = Vždy podradenie.
Teraz u B-čka som mal za tých mnoho tisíc km niekoľkokrát hlášku, že spojku používam zle a znížený výkon motora - vždy v rôznych neštandardných situáciách s preklzujúcou spojkou niekde v kopci za kamionom a podobne. pustiť plyn, podradiť, počkať pár sekúnd než sa to vychladí a fičíš znova.
Podradzuj a tá spojka ešte vydrží. Konečná bude keď pridáš do kopca na diaľnici aj pri vyšších otáčkach a ono to nepôjde.
Našeptávače a automatické prevodovky trápia motory na 1500 otáčkach, špeciálne u škodovky ešte nižšie. V živote som mal AT len 10000km v požičanom Superbe a díky, nemusím. Kto jazdí podľa našeptávača, skončí zrejme s utrápenou spojkou a hrkotavým zotrvačníkom.
Všetky moje Insignie doteraz prežili mnoho kilometrov, na žiadnej z nich som spojku nemenil. Momentálne mám 1.6T predvčerom 200 000 km spojka nemá problém. Pod 3000 ot/min s týmto motorom a predtým u 4-och 2.0CDTI pod 2000 ot/min jazdím len ustálenou rýchlosťou. Akcelerácia = Vždy podradenie.
Teraz u B-čka som mal za tých mnoho tisíc km niekoľkokrát hlášku, že spojku používam zle a znížený výkon motora - vždy v rôznych neštandardných situáciách s preklzujúcou spojkou niekde v kopci za kamionom a podobne. pustiť plyn, podradiť, počkať pár sekúnd než sa to vychladí a fičíš znova.
Podradzuj a tá spojka ešte vydrží. Konečná bude keď pridáš do kopca na diaľnici aj pri vyšších otáčkach a ono to nepôjde.