No jak píšeš, mě Astra vyhovuje ve všech ohledech a to hlavně díky pedálům, jinak bych už dávno musel mít při nejmenším automatickou převodovku a nebo ruční řízení. Astra naší rodině sedí ve všech směrech a proto od Astry F, G J vude teď Lko. Vyhovuje nám samozřejmě i prostorem a vším ostatním. U Astry J jsme si zvykli na nejvyšší konfort a proto ergonomická sedadla jsou základ.
Obě naše děti jsem odvozil v 5dv verzi i s kočárkem v kufru, přesto se žena zamilovala s dcerou do verze kombi a já musel trochu ustoupit od sportobnějšího vzhledu. Popravdě Astra L vypadá i sportovněji ve verzi kombi. Nerozhodl jen vzhled, ale díky většímu rozvoru i místo na zadních sedadlech a větší kufr, který se sem tam hodí. Manžela s dcerou jsou menšího vzrůstu a tak to mají jako limuzínu

, mi naopak se synem a výšky 170 - 178cm to máme jako klasiku.
No musím říci, že s uvedené nové převodovky e-DCT mám taky dost velké obavy, proto jak jsme si telefonovali, pojistil jsem to 5 letou zárukou a uvedených 80 - 100 000km to prověří. Samotný motor a celkově jízdní vlastnosti jsou skvělé, spotřeba je dokonce nižší, než udává Opel, tak za mě super.
Neboj, já určitě budu zde i na svém webu informovat o všem co tato nová technologiie umí. Dokonce v roce 2028 se Stellantis chystá na útok proti technologii Toyoty, větší baterie, doladěna 48V archtektůra, větší dojezd s technologií Hybrid a to jak s motory 1.2 Turbo, tak také 1.6 Turbo. Já osobně věřím, že s Astrou L najezdím na jednu nádž paliva určitě cca 1000 - 1100 km, ale na rekord co najeli v Německu se asi nedostanu - 1250 km

.
Tak to tak vidím, jsme na tom podobně v naších rodinách
