Tak tato moka s motrem 1.4 Turbo 140k má jako rozvody řetěz a pokud nebude rachotit, tak se nemění. U tohoto motoru osobně 10 let co ho máme řeším únik chladící kapaliny, ale podle vyjádření mechaniků a zastoupení Oplu (ověřeno na více zsrejích) je informace následující, 0,5 lit na 10 000km není závada, ale vlasnost. Tak že to neřeším, protože, úbytek mám cca 0,2 - 0,3 lit / 10 000 km. Pak bych doporučil se zaměřit na platovou přírubu, do které vedé 5 hadic chladícího systému. To vydeří cca 5 let a pak doporučuji výměnu.
Nadále tento motor měl původně výměnu zapalovacích svíšek stanoven na 10 let / 120 000km, to bylo časem změněno na 4 rokuy / 60 000 km (sobně měním po 50 000km a pohoda / za NGK 91039).
Zde bych si sal jen pozor na pohon 4x4, pokud zde byl prováděn pravidelný servis, tak bych se toho nebál. Jen je potřeba počítat s vyší spotřebou cca 7 - 7,5 lit. Jinak všichni co mají tuto Mokku první generace si jí moc chválí. Byla velmi oblíbená.
Osobně jsem s touto motorizací velmi spokojen v Astře J, ale Mokku v roce 2014 jsem testoval také a spokojenost.
Kupujeme Oplíka
Moderátor: Moderátoři
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 643
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kupujeme Oplíka
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
- Reklama
- Herr Blitz
- Příspěvky: 143
- Registrován: 24 črc 2023, 11:09
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Kupujeme Oplíka
Ty jsi kamaráde poklad!
Moc Ti děkuji. Posílám info do Francie
.
Moc Ti děkuji. Posílám info do Francie

25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate