Zdravim Oplaci
Hladal som na nete zasadne rozdiely medzi insigniou 260HP a verziou OPC 325HP a bohuzial som vela toho nenasiel
Viem len, ze Insignia OPC ma brzdy Brembo, nizsi podvozok, (spominala sa aj ina zadna naprava, ale neviem, ci to nahodou nema aj 260HP verzia), a co sa tyka motorizacie, tak motor a turbo su tie iste, len ich riadiace maju odlisne mapy. A u OPC je este vyfukovy system inak ladeny.
Vie este niekto o nejakych inych zasadnych rozdieloch?
Pytam sa preto, lebo mam v buducnosti v plane upravit vykon vymenou vyfukoveho systemu vo firme AMA modra, pridat intercooler a upravit riadiace jednotky v profituningu.
Vopred dik za reakcie.
Rozdiely medzi Insigniou 2.8i V6 260HP a insigniou OPC 325HP
Moderátor: Moderátoři
Rozdiely medzi Insigniou 2.8i V6 260HP a insigniou OPC 325HP
Opel Insignia 2.8i Turbo 4X4, sedan, 191kW (260PS), automat, r.v. 2009, sport
/ Lepsie vymakany oplik ako "social" medak, bavorak, ci audinka :P /
/ Lepsie vymakany oplik ako "social" medak, bavorak, ci audinka :P /
- Reklama
Re: Rozdiely medzi Insigniou 2.8i V6 260HP a insigniou OPC 3
A zadný diff ťa zatiaľ poslúcha? Inak kľudne môže byť že má napr OPCčko v motore iné piesty či ojnice (kvôli vyššej odolnosti). To ti ale povie jedine niekto čo robí v Opli a vidí do toho v systéme skrz náhradné diely.
Moje autá:
- Astra Coupé Turbo 2.0T (Z20LET) - EDS Stage 1 (250ps, 400NM)
- Insignia A HB 2.0CDTi (B20DTH 125kw) AT6 - rv.2016
- Insignia ST OPC (2.8T V6, 265kw - Stage 1) MT6 - rv.2010
- Astra Coupé Turbo 2.0T (Z20LET) - EDS Stage 1 (250ps, 400NM)
- Insignia A HB 2.0CDTi (B20DTH 125kw) AT6 - rv.2016
- Insignia ST OPC (2.8T V6, 265kw - Stage 1) MT6 - rv.2010
Re: Rozdiely medzi Insigniou 2.8i V6 260HP a insigniou OPC 3
zadny diff zatial okik. Vsetko slape ako ma. Ked som ju kupoval mala cca 127k km (bola dovezena z DE), teraz mam okolo 146k. Mam ju rok aj par mesiacov. Chcel som povodne E60 530i vo full-ke, ale nahodou som na tu insigniu natrafil a kupu nebanujem. Okrem toho bola za celkom dobru cenu. Olej menim kazdych 15k km, ale rozmyslam, ze skratim interval na 10k km. V lete mam v plane vymenit olej v prevodovke a v haldexe, rovno spravim aj dekarbonizaciu.Hardy píše:A zadný diff ťa zatiaľ poslúcha? Inak kľudne môže byť že má napr OPCčko v motore iné piesty či ojnice (kvôli vyššej odolnosti). To ti ale povie jedine niekto čo robí v Opli a vidí do toho v systéme skrz náhradné diely.
Kedze rocne spravim vela km a svoje "prve" auto som si velmi oblubil, rozmyslam, ze si zaobstaram nejaky lacny dieslik-kombik, s ktorym budem cestovat do prace a insigniu si necham doma na "zabavu" casom upravim exterier a interier, samozrejme ze mozno upravim aj vykon a zvuk. Preto ma zaujima, ci je velmi odlisna verzia OPC.
Niekto si mozno polozi otazku, preco ju nepredam a nekupim OPC. Moja insignia je v dobrom technickom stave a ak by som ju predal a kupil OPC, mohol by som banovat. Radsej vrazim 3000-4000ecka na poriadny tuning, ako ich vrazit do rozbitej, pripadne poruchovej OPC.
Ma niekto skusenosti s vymenou rozvodou-retaz? Viem, ze u BMW mi odporucali menit pri cca 200k km, ale u insignii uvazujem, ze to vymenim skor.
Opel Insignia 2.8i Turbo 4X4, sedan, 191kW (260PS), automat, r.v. 2009, sport
/ Lepsie vymakany oplik ako "social" medak, bavorak, ci audinka :P /
/ Lepsie vymakany oplik ako "social" medak, bavorak, ci audinka :P /
Re: Rozdiely medzi Insigniou 2.8i V6 260HP a insigniou OPC 3
Pozerám práve nemeckého EDS úpravcu ktorý je podľa mňa špička na Opel a ponúka vôbec najsilnejšie mapy spomedzi všetkých úpravcov a sám mám od nich mapu v Astre coupé turbo no a čuduj sa svete je to zaujímavé čo ponúkajú pri tvojom motore. Píšu že dokážu z toho tvojho motora vo fáze 1 (sériové komponenty) vytlačiť 310ps a 500nm. Na krútiak teraz kašlime, ten sa dá pomerne ľahko zdvihnúť pri oturbenom motore ale ak sa pozrieme na výkon tak je jasné že niečo tu nehraje a tie motory nemôžu byť identické ako si možno myslíš. Ak by boli rovnaké tak by podľa mňa bezproblémov iba pomocou úpravy RJ prekonali hravo 325ps čo je sériový výkon OPiCe.
fáza 1 - http://www.eds-motorsport.de/Tuning/Ope ... erung.html
fáza 1 - http://www.eds-motorsport.de/Tuning/Ope ... erung.html
Moje autá:
- Astra Coupé Turbo 2.0T (Z20LET) - EDS Stage 1 (250ps, 400NM)
- Insignia A HB 2.0CDTi (B20DTH 125kw) AT6 - rv.2016
- Insignia ST OPC (2.8T V6, 265kw - Stage 1) MT6 - rv.2010
- Astra Coupé Turbo 2.0T (Z20LET) - EDS Stage 1 (250ps, 400NM)
- Insignia A HB 2.0CDTi (B20DTH 125kw) AT6 - rv.2016
- Insignia ST OPC (2.8T V6, 265kw - Stage 1) MT6 - rv.2010
Re: Rozdiely medzi Insigniou 2.8i V6 260HP a insigniou OPC 3
myslim si, ze motor a turbo su rovnake. Vela robi ladeny vyfuk, a inak nastavena elektronika. 260 konova verzia je brana ako limuzina strednej triedy. Zaklad je tichy motor a tichy vyfuk. OPC je uz sportovo ladena, k comu patri aj zvuk vyfuku. Na nemeckom fore som nasiel na predaj insigniu ST OPC upravenu na 290kW, kde uz bolo vraj menene turbo za vacsie. Upravoval este aj ine veci ako klapky vo vyfuku, atd. Vrazil do toho 20 000 ecka.
Ja som sa nakoniec rozhodol, ze nebudem upravovat vykon (mozno max chip na nejaku rozumnu hodnotu). Na nase a ceske cesty to bohato staci a co si budeme klamat, z insignie nebude nikdy sportove auto. Hmotnost nepusti Do zvysenia vykonu by som musel pekne vrazit a okrem toho by ma udrzba mohla vyjst este drahsie. Musel by som riesil lepsie brzdy. Prevodovka, turbo, motor a ine veci by boli viac zatazovane, co by mozno viedlo ku skorsim opravam, vymenam.
Co som cital na nete, sportovy zvuk auta ma svoje nevyhody. Na dlhsie trate je to otravne a pomalicky to vodicom zacinalo vadit.
Tak ostanem iba pri stylingu. Chcel by som vymenit vyfukove koncovky (pacia sa mi dvojite koncovky vyfuku) snad tym nezmenim tlak vo vyfukovom systeme , predny a zadny naraznik, taktiez predne a zadne svetla, spatne zrkadla za tie so smerovkami a DVD 800 za nejake 2DIN cinske navi s OS (interface a navi mam uz vyhladnute ). Este dokupit cuvaciu kameru, na leto 19" OPC disky s pneumatikami, rozsirovacie podlozky a cele auto potom pokryt matnou foliou. Cele by to malo stat 3000 az 4000 euro, co nie je az take strasne si myslim, kedze nemam priatelku a deti, ktore necicaju ... . Este ze mame vyspele zapadne krajiny, kde sa da celkom dobre zarobit lebo z vychodniarskeho platu by som o takom aute a nebodaj o jeho uprave mohol len snivat
Po tomto stylingu by som uz nic neriesil. Love by isli uz len do udrzby. Ked mi vydrzi este aspon 5 rokov a min. 300 000km, budem velmi spokojny Podla mna, je to najkrajsie auto na trhu vo svojej triede novy passat, superb, talisman, ci mondeo nie su skarede, ale stale sa mi insignia zda viac atraktivnejsia a je smutne, ze uz ostali iba pri 4 valcoch sice niektore verzie maju aj okolo 200kW, ale kolko ten motor vydrzi? 200 000? menej? viac? uvidi sa casom. Uzije si ho prvy majitel a potom? Plac a skripanie zubami? kto vie :/
Ja som sa nakoniec rozhodol, ze nebudem upravovat vykon (mozno max chip na nejaku rozumnu hodnotu). Na nase a ceske cesty to bohato staci a co si budeme klamat, z insignie nebude nikdy sportove auto. Hmotnost nepusti Do zvysenia vykonu by som musel pekne vrazit a okrem toho by ma udrzba mohla vyjst este drahsie. Musel by som riesil lepsie brzdy. Prevodovka, turbo, motor a ine veci by boli viac zatazovane, co by mozno viedlo ku skorsim opravam, vymenam.
Co som cital na nete, sportovy zvuk auta ma svoje nevyhody. Na dlhsie trate je to otravne a pomalicky to vodicom zacinalo vadit.
Tak ostanem iba pri stylingu. Chcel by som vymenit vyfukove koncovky (pacia sa mi dvojite koncovky vyfuku) snad tym nezmenim tlak vo vyfukovom systeme , predny a zadny naraznik, taktiez predne a zadne svetla, spatne zrkadla za tie so smerovkami a DVD 800 za nejake 2DIN cinske navi s OS (interface a navi mam uz vyhladnute ). Este dokupit cuvaciu kameru, na leto 19" OPC disky s pneumatikami, rozsirovacie podlozky a cele auto potom pokryt matnou foliou. Cele by to malo stat 3000 az 4000 euro, co nie je az take strasne si myslim, kedze nemam priatelku a deti, ktore necicaju ... . Este ze mame vyspele zapadne krajiny, kde sa da celkom dobre zarobit lebo z vychodniarskeho platu by som o takom aute a nebodaj o jeho uprave mohol len snivat
Po tomto stylingu by som uz nic neriesil. Love by isli uz len do udrzby. Ked mi vydrzi este aspon 5 rokov a min. 300 000km, budem velmi spokojny Podla mna, je to najkrajsie auto na trhu vo svojej triede novy passat, superb, talisman, ci mondeo nie su skarede, ale stale sa mi insignia zda viac atraktivnejsia a je smutne, ze uz ostali iba pri 4 valcoch sice niektore verzie maju aj okolo 200kW, ale kolko ten motor vydrzi? 200 000? menej? viac? uvidi sa casom. Uzije si ho prvy majitel a potom? Plac a skripanie zubami? kto vie :/
Opel Insignia 2.8i Turbo 4X4, sedan, 191kW (260PS), automat, r.v. 2009, sport
/ Lepsie vymakany oplik ako "social" medak, bavorak, ci audinka :P /
/ Lepsie vymakany oplik ako "social" medak, bavorak, ci audinka :P /
Re: Rozdiely medzi Insigniou 2.8i V6 260HP a insigniou OPC 3
Zdravim, uvazujem o Insignii 239kw 2014, ale na nemeckom fore som sa docital, ze na 2.8T motoroch odchadza rozvodova retaz uplne bezne a k tomu Motorschaden a oprava je ~2500 eur.
Menil si retaz, mal si nejake priznaky, kolko ta to vyslo?
Diky
Menil si retaz, mal si nejake priznaky, kolko ta to vyslo?
Diky