Vlastnim Opel Frontera 2.3td rocnik 1998 tusim... K veci islo sa na vychadzku auto nas odviezlo kde sme potrebovali, ale domov uz nie

Moderátor: Moderátoři
Merala sa tá čo bola v aute 12,60 a davala sa tam ešte novšia než predošlá a taktiež nič
Vďaka ti za rady UjoColommbo píše: ↑17 čer 2021, 09:25 Majerak: Ahoj! Zkontroluj čistotu a kvalitu ukostření - akumulátor (svorky na něm včetně připojení na kostru auta), silový kabel ke starteru, ukostření motoru (býval takový měděný pásek od bloku na karoserii.) Spínací skříňka, přesněji její spodní el. část, to může dělat taky. Áčková Frontera s tímto motorem už má něco za sebou a mouchy se mohou/budou objevovat, s tím musíš/měl jsi počítat, kdyžs vůz kupoval.
Pokud má akumulátor za běžného provozu 12,60V, je to v pořádku a co se hodnoty 12,80V týče, záleží na tom, kdy jsi napětí měřil - krátce po odpojení nabíječky může voltmetr ukázat klidně 13V či ještě maličko víc, napětí se musí měřit aspoň hodinu po ukončení externího dobíjení.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |