Ahoj kluci po delší době sem tu zase poslední dobou se mi ukazuje na aute hláška P0171-52
A ted se přidala ještě další U2103-00 mužu see zeptat na co se zaměřit a popřípadě co by mohlo být příčinou .auto jede jinak normálně po vymazání závady se ukáže p0171-52 zhruba po 800 km znova.
Auto je Astra 16. 16v xep.
popřípadě kde zjistím ještě číslo dílu který koupit ?? dik za odpovědi s Pozdravem Čagi.
Chybové hlášky
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: Chybové hlášky
Mno co vím měla by to být chudá směs, ale nevím kde hledat ? co se týká sání prošel sem co se dalo děravý výfuk komplet vyměněn 

Re: Chybové hlášky
Ahoj, mám stejný motor a problémem s P0171-52 se potýkám už asi 5 let. Měnil jsem a řešil jsem spoustu věcí - lambdy, výfuky, čištění EGR kanálu, nové EGR, zaslepené EGR, seřízení vůle ventilů, svíčky, zapalovací lišta, twinport, dekarbonizaci, atd. Mám i repasovanou ECU. Všechno fungovalo jenom chvíli. Taky mi to vyskakuje cca co 800km někdy i dříve a často na stejném úseku dálnice. Ale protože už mám druhou Astru, tak tu s motorem Z16XEP s ní jezdím jenom kousky po městě. Tak o chybě P0171-52 jsem dlouho už neslyšel. Tak že bych řekl je lepší se na to vykašlat. Koupit si diagnostiku za 300, mít ji trvale připojenou a každých 800km to smazat 

Opel Astra H Z14XEP + LPG
Opel Astra H Z16XEP + LPG
ex Opel Corsa B X10XE + LPG
ex Opel Zafira A X16XE + LPG
ex Škoda Felicia 1.3MPi + LPG
ex Seat Ibiza 1.4 MPi
ex Peugeot 207 1.4
ex Kia Picanto 1.0
ex Škoda 120 LS
Opel Astra H Z16XEP + LPG
ex Opel Corsa B X10XE + LPG
ex Opel Zafira A X16XE + LPG
ex Škoda Felicia 1.3MPi + LPG
ex Seat Ibiza 1.4 MPi
ex Peugeot 207 1.4
ex Kia Picanto 1.0
ex Škoda 120 LS
Re: Chybové hlášky
Jak píše luiy87 hledání této chyby P0171 je zdlouhavé. Nejdříve se zamyslet jaká údržba se prováděla, než se začala tato chyba objevovat.
Kontrola palivové soustavy - správný druh paliva
Kontrola těsnosti (dotažené spoje potrubí) od čističe vzduchu až po hrdlo škrtící klapky, (také kontrola opěrky škrtící klapky)
Kontrola funkce odvětrání palivové nádrže
Senzor absolutní tlaku sacího potrubí
Elekromagnetický ventil Twinport
EGR ventil
Kontrola tyčového měřítka oleje správné usazení a uzávěr plnícího hrdla oleje
Chyba U2103 Není komunikace po sběrnici CAN - Bus (řídící jednotka se neúčastní komunikace po sběrnici)
Tato chyba objevuje nejčastěji při rozpojení diagnostického konektoru, pokud nejsou ještě řídící jednotky uspány
Případně kontrola dignostikou v servisu, kde by měli zjistit která řídící jednotka tuto chybu zaznamenala.
(Řídící jednotku informovaly jiné řídící jednotky, že odeslaná data nejsou platná)
Nejdříve by bylo vhodné, rozebrat UEC, vysušit a pročistit kontakty (Piny), vlhkost ve svorkovnicích dovede také dost potrápit
https://www.youtube.com/watch?v=vE9QN7yj0g8
Kontrola palivové soustavy - správný druh paliva
Kontrola těsnosti (dotažené spoje potrubí) od čističe vzduchu až po hrdlo škrtící klapky, (také kontrola opěrky škrtící klapky)
Kontrola funkce odvětrání palivové nádrže
Senzor absolutní tlaku sacího potrubí
Elekromagnetický ventil Twinport
EGR ventil
Kontrola tyčového měřítka oleje správné usazení a uzávěr plnícího hrdla oleje
Chyba U2103 Není komunikace po sběrnici CAN - Bus (řídící jednotka se neúčastní komunikace po sběrnici)
Tato chyba objevuje nejčastěji při rozpojení diagnostického konektoru, pokud nejsou ještě řídící jednotky uspány
Případně kontrola dignostikou v servisu, kde by měli zjistit která řídící jednotka tuto chybu zaznamenala.
(Řídící jednotku informovaly jiné řídící jednotky, že odeslaná data nejsou platná)
Nejdříve by bylo vhodné, rozebrat UEC, vysušit a pročistit kontakty (Piny), vlhkost ve svorkovnicích dovede také dost potrápit
https://www.youtube.com/watch?v=vE9QN7yj0g8