Konečně... Astra J GTC, 1.6 Turbo, SRi
Moderátoři: Astra - R@SAG, Moderátoři
Krytky pantů dveří
Měly být namontovaný už v první vlně drobných vylepšení, ale dorazily až teď, takže poustuju. Byla to sada čtyř, dvě mi zbyly, takže pokud by někdo měl zájem, rád věnuju.
materiál: před instalací: po instalaci:
materiál: před instalací: po instalaci:
Astra H Caravan "Fenix", 1.7 CDTI, 2005 / Ravenol VST, 5W40 / Optimal Diesel (EuroOil) + aditiva Liqui Moly
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986
- Reklama
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 518
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konečně... Astra J GTC, 1.6 Turbo, SRi
Dobrá volba, mám to delší dobu a super, narazil jsem na to u kolegu v Rusku a objednal v Číně. Pravidelně 1x za rok kontroluji a vše je tam čisté.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Renovace kol
Protože jsem povaha puntíčkářská, je pro mě absolutně nemyslitelný, že bych měl kola škrábnutý, natož poškrábaný. No a protože snad kromě jednoho byly po koupi ty krásný kola v poměrně žalostným stavu, v Chrudimi jsem si našel špičkovou firmu která se specializuje na opravy plechových a hliníkových kol, naložil jsem kola na Caravana a odvezl je na malou terapii. Povrchová poškození kol zbrousili CNC frézou, hlubší poškození vyplnili, na závěr stříkli kola do naprosto senzačního lesklýho laku (původně byli kola v mattu) a výsledek je takovej, že já prostě nemůžu na ty kola přestat čumět...
před renovací: po renovaci:

před renovací: po renovaci:
Astra H Caravan "Fenix", 1.7 CDTI, 2005 / Ravenol VST, 5W40 / Optimal Diesel (EuroOil) + aditiva Liqui Moly
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 518
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konečně... Astra J GTC, 1.6 Turbo, SRi
Super provedená práce, za mě pecka.





Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Konečně... Astra J GTC, 1.6 Turbo, SRi
Zajimaly by me dve veci:
1. kolik to stalo
2. nebude mit ted kazdy kolo jinou hmotnost?
1. kolik to stalo
2. nebude mit ted kazdy kolo jinou hmotnost?
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
Re: Konečně... Astra J GTC, 1.6 Turbo, SRi
3x oprava 20" kola (CNC fréza, výplň), 4x lakování kola, 4x pneu-servis. Celkem 7.000 Kč
CNC frézou vzali všechny 4 kola, aby měly stejnej profil okraje ráfku, takže hmotnostní rozdíl nehrozí.
Astra H Caravan "Fenix", 1.7 CDTI, 2005 / Ravenol VST, 5W40 / Optimal Diesel (EuroOil) + aditiva Liqui Moly
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986
Re: Konečně... Astra J GTC, 1.6 Turbo, SRi
Cena víc než dobrá. Ale jinak dvacítky kola a gumy 245/40 to je teda nářez... 

W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Konečně... Astra J GTC, 1.6 Turbo, SRi
To jo, mě osobně by v životě nenapadlo na tohle auto dát 20" kola, už jen proto, že bych se jednoduše nedoplatil...


Astra H Caravan "Fenix", 1.7 CDTI, 2005 / Ravenol VST, 5W40 / Optimal Diesel (EuroOil) + aditiva Liqui Moly
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986
Re: Konečně... Astra J GTC, 1.6 Turbo, SRi
Automobilová kola jsou kapitolou samy o sobě.
Každému podle jeho gusta - prostě patříš k těm, kteří upřednostňují vzhled ("kola dělají auto") a jiní naopak pohodlí (a z určitého pohledu jízdní vlastnosti, které však opět souvisejí s pohodlím.) S ohledem na tvůj převažující provoz tě trochu nechápu, ale tvoje věc a jak už jsem psal v úvodu...
Před mnoha lety byl v jednom pražském showroomu s ojetými luxusními vozy nabízen k prodeji zářivě oranžový Hummer 2 s 22" koly obutými do pneumatik s profilovým číslem 30 (šířku měly přes 300mm) navíc ještě s takovými zvláštními leštěnými "poklicemi" upevněnými jen ve středu kola, jež se samy otáčely, za cenu 1.8 mil.Kč. Auto bylo možné koupit bez těchto kol, v tom případě byla cena o 450tis.Kč nižší... Pak si taky vzpomínám na potuněnou jedničkovou oktávku parkující na dvoře jednoho šumavského penzionu - mladý majitel měl obuta 18" kola, skrz něž vzadu prosvítaly červeně lakované brzdové bubny...
A abych nebyl tak úplně off topic - Omegy měly alternativně 15", 16" a 17" disky a gumami 195(205)/65, 225/55 a 235/45 a co jsem kdy hovořil s majiteli, semnáctky moc nechválili, že je to hodně tvrdé a tahá za volant. Ale co, hlavně když to vyhovuje TOBĚ, na každého se vykašli a když už jsme u těch kol, stále kolama dolů!



W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Konečně... Astra J GTC, 1.6 Turbo, SRi
Máš naprostou pravdu v tom co píšeš. A jak jsem už psal, já sám bych nikdy upgrade na 20" kola neudělal. Ne na tomhle autě a ne pro tenhle provoz. Já teda v tom městě z dobrejch 70 % jezdim po spojkách, takže na dlažební kostky a rozbitý ulice najedu málokdy. Na tohle auto jsem přešel z Astry H Caravan, kde mám 16" 205ky a jak říkám, s tímhle porovozem se na místech kudy jezdim jezdit dá. Na pohodlí v autě si potrpim hodně, takže rozhodně nejsem typ, že bych kvůli super kolům jezdil se zatnutejma zubama...
Navíc na to auto budu dávat stavitelnej podvozek od K&W, kterej je oproti OEM tlumičům se 110 tisícema přeci jen trochu dál. Takže počítám že i to komfortu ještě malinko pomůže.

Astra H Caravan "Fenix", 1.7 CDTI, 2005 / Ravenol VST, 5W40 / Optimal Diesel (EuroOil) + aditiva Liqui Moly
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986