Konečně... Astra J GTC, 1.6 Turbo, SRi
Moderátoři: Astra - R@SAG, Moderátoři
Krytky pantů dveří
Měly být namontovaný už v první vlně drobných vylepšení, ale dorazily až teď, takže poustuju. Byla to sada čtyř, dvě mi zbyly, takže pokud by někdo měl zájem, rád věnuju.
materiál: před instalací: po instalaci:
materiál: před instalací: po instalaci:
Astra H Caravan "Fenix", 1.7 CDTI, 2005 / Ravenol VST, 5W40 / Optimal Diesel (EuroOil) + aditiva Liqui Moly
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986
- Reklama
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 620
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konečně... Astra J GTC, 1.6 Turbo, SRi
Dobrá volba, mám to delší dobu a super, narazil jsem na to u kolegu v Rusku a objednal v Číně. Pravidelně 1x za rok kontroluji a vše je tam čisté.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Renovace kol
Protože jsem povaha puntíčkářská, je pro mě absolutně nemyslitelný, že bych měl kola škrábnutý, natož poškrábaný. No a protože snad kromě jednoho byly po koupi ty krásný kola v poměrně žalostným stavu, v Chrudimi jsem si našel špičkovou firmu která se specializuje na opravy plechových a hliníkových kol, naložil jsem kola na Caravana a odvezl je na malou terapii. Povrchová poškození kol zbrousili CNC frézou, hlubší poškození vyplnili, na závěr stříkli kola do naprosto senzačního lesklýho laku (původně byli kola v mattu) a výsledek je takovej, že já prostě nemůžu na ty kola přestat čumět...
před renovací: po renovaci:

před renovací: po renovaci:
Astra H Caravan "Fenix", 1.7 CDTI, 2005 / Ravenol VST, 5W40 / Optimal Diesel (EuroOil) + aditiva Liqui Moly
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 620
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Konečně... Astra J GTC, 1.6 Turbo, SRi
Super provedená práce, za mě pecka.





Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Konečně... Astra J GTC, 1.6 Turbo, SRi
Zajimaly by me dve veci:
1. kolik to stalo
2. nebude mit ted kazdy kolo jinou hmotnost?
1. kolik to stalo
2. nebude mit ted kazdy kolo jinou hmotnost?
Re: Konečně... Astra J GTC, 1.6 Turbo, SRi
3x oprava 20" kola (CNC fréza, výplň), 4x lakování kola, 4x pneu-servis. Celkem 7.000 Kč
CNC frézou vzali všechny 4 kola, aby měly stejnej profil okraje ráfku, takže hmotnostní rozdíl nehrozí.
Astra H Caravan "Fenix", 1.7 CDTI, 2005 / Ravenol VST, 5W40 / Optimal Diesel (EuroOil) + aditiva Liqui Moly
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986
Re: Konečně... Astra J GTC, 1.6 Turbo, SRi
Cena víc než dobrá. Ale jinak dvacítky kola a gumy 245/40 to je teda nářez... 

W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Konečně... Astra J GTC, 1.6 Turbo, SRi
To jo, mě osobně by v životě nenapadlo na tohle auto dát 20" kola, už jen proto, že bych se jednoduše nedoplatil...


Astra H Caravan "Fenix", 1.7 CDTI, 2005 / Ravenol VST, 5W40 / Optimal Diesel (EuroOil) + aditiva Liqui Moly
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986
Re: Konečně... Astra J GTC, 1.6 Turbo, SRi
Automobilová kola jsou kapitolou samy o sobě.
Každému podle jeho gusta - prostě patříš k těm, kteří upřednostňují vzhled ("kola dělají auto") a jiní naopak pohodlí (a z určitého pohledu jízdní vlastnosti, které však opět souvisejí s pohodlím.) S ohledem na tvůj převažující provoz tě trochu nechápu, ale tvoje věc a jak už jsem psal v úvodu...
Před mnoha lety byl v jednom pražském showroomu s ojetými luxusními vozy nabízen k prodeji zářivě oranžový Hummer 2 s 22" koly obutými do pneumatik s profilovým číslem 30 (šířku měly přes 300mm) navíc ještě s takovými zvláštními leštěnými "poklicemi" upevněnými jen ve středu kola, jež se samy otáčely, za cenu 1.8 mil.Kč. Auto bylo možné koupit bez těchto kol, v tom případě byla cena o 450tis.Kč nižší... Pak si taky vzpomínám na potuněnou jedničkovou oktávku parkující na dvoře jednoho šumavského penzionu - mladý majitel měl obuta 18" kola, skrz něž vzadu prosvítaly červeně lakované brzdové bubny...
A abych nebyl tak úplně off topic - Omegy měly alternativně 15", 16" a 17" disky a gumami 195(205)/65, 225/55 a 235/45 a co jsem kdy hovořil s majiteli, semnáctky moc nechválili, že je to hodně tvrdé a tahá za volant. Ale co, hlavně když to vyhovuje TOBĚ, na každého se vykašli a když už jsme u těch kol, stále kolama dolů!



W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Konečně... Astra J GTC, 1.6 Turbo, SRi
Máš naprostou pravdu v tom co píšeš. A jak jsem už psal, já sám bych nikdy upgrade na 20" kola neudělal. Ne na tomhle autě a ne pro tenhle provoz. Já teda v tom městě z dobrejch 70 % jezdim po spojkách, takže na dlažební kostky a rozbitý ulice najedu málokdy. Na tohle auto jsem přešel z Astry H Caravan, kde mám 16" 205ky a jak říkám, s tímhle porovozem se na místech kudy jezdim jezdit dá. Na pohodlí v autě si potrpim hodně, takže rozhodně nejsem typ, že bych kvůli super kolům jezdil se zatnutejma zubama...
Navíc na to auto budu dávat stavitelnej podvozek od K&W, kterej je oproti OEM tlumičům se 110 tisícema přeci jen trochu dál. Takže počítám že i to komfortu ještě malinko pomůže.

Astra H Caravan "Fenix", 1.7 CDTI, 2005 / Ravenol VST, 5W40 / Optimal Diesel (EuroOil) + aditiva Liqui Moly
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986