filttr pevnych castic je plny. Mesite pokracovat v jizde

Opel Astra K návody, opravy, rady, tipy.

Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři

Odpovědět
majodu
Příspěvky: 1
Registrován: 23 lis 2021, 18:41

filttr pevnych castic je plny. Mesite pokracovat v jizde

Příspěvek od majodu » 24 lis 2021, 23:16

Zdravim, hlaska sa objavila a nechce zmiznut. Jazdil som so zvysenymi otackami nad 2000ot/min cca 40minut. Motor bol zahriaty na 90stupnov. Ako ho vycistit?
Opel Astra K sport tourer 1.6 CDTI

Reklama
 

Sunman
Příspěvky: 1202
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: filttr pevnych castic je plny. Mesite pokracovat v jizde

Příspěvek od Sunman » 24 lis 2021, 23:59

diagnostika - najprv zistiť, či je naozaj plný a či nie je v pamäti nejaká závada ktorá bráni spustiť vypaľovanie.
potom na diagnostike spustiť núdzové vypálenie

vypol si viackrát motor v priebehu vypaľovania?
jazdíš krátke trasy?
nesvieti alebo nesvietila nejaká žltá kontrolka pred alarmom?

Uživatelský avatar
mfilip
Příspěvky: 248
Registrován: 06 kvě 2017, 10:21

Re: filttr pevnych castic je plny. Mesite pokracovat v jizde

Příspěvek od mfilip » 25 lis 2021, 10:06

Mas ELM327 a appku OPL DPF Monitor Lite? Ta by ti aspon rekla orientacne, jak moc mas zaplneny filtr a uvuidis mozna i prubeh regenerace.
Podle toho bys taky mel upravovat svoje jizdy a neukocnovat jizdu behem vypalovani. Pri tomoto zachazeni by mel mit DPF filtr zivotnost auta a nebyvaji s nim problemy.

Zkus jeste motor zahrat a pak na dalnici jet aspon 15-20km stylem, plny kotel do 4500ot, pak noha z plynu a nechat klesnout na 3000ot a pak zase plny kotel do 4500 a nechat spadnout do 3000ot. Pokud nepomuze, pak uz jen ta diagnostika.
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015

Odpovědět

Zpět na „Astra K - Jak na to“