Vrzání interiéru

Zde řešíme vše co se týká interiéru a exteriéru mimo tzv. tuningu a stylingu, na to máme jinou sekci...

Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
risar
Příspěvky: 24
Registrován: 23 črc 2018, 17:25

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od risar »

bambini42 píše:zdravím taky mi vrže gumové těsnění na dveřích..namazal jsem nějakým přípravkem z lídlu w5 a vrže pořád stejně...čím jste mazali tyto těsnění na dveřích aby to nevrzalo díky za rady....
Namazej silikonou vazelinou to chlupate tesneni, co je uplne nahore na dverich. Mel jsem.podobny problem na Rapidu a ted ten samy ted na Astre. Mazu 2x do roka a bez krupani/vrzani dveri.

Pouzivam tuto: https://oleje-vazeliny-cistice.heureka. ... lina-30ml/
Astra K ST - 1.4T - 110kW - innovation - barva černá metla - MY2018
Reklama
 

Volfik
Příspěvky: 160
Registrován: 31 říj 2018, 21:19

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od Volfik »

Pro zajímavost, v Insignii mi vrzalo:

- dveře, reproduktory, kabely v nich - vyřešeno na moje náklady jejich kompletním utlumením, pár kg hmoty do každých z nich
- head-up displej - vyřešil garančně servis na cca 90% (pro 100% by se musela rozdělat palubka, což nechci)
- budíky v přístrojovce - vyřešil garančně servis na 100%
- plastový přívod topení - vyřešil garančně servis na 100%

Dveře jsem řešil hned, protože ty repro (přestože top Bose sada) nejsou řešené dobře, ani samotné usazení plastu dvěří na plechu.

Zbylé tři věci se rozvrzaly postupně, během roku, hodně na to má vliv teplota (hlavně v létě).

Momentálně spokojenost, absolutně tiché auto, ale trošku se hrozím, jak to bude vypadat za další rok či dva :) 20" kola foukaná na 2.8 (méně to u nízkoprofilů nejde), sportovní podvozek, agresivnější jízdní styl, vše má samozřejmě negativní vliv.

Na tomto je vidět, že i když člověk získá u GSi skvělé jízdní vlastnosti (srovnatelné s 50-70% dražším MB či BMW či Volvo), tak úspora Opelu při návrhu a montáži tam je znát, na těchto "drobnostech". Ale pokud bude držet motor / podvozek / převodovka / čtyřkolka, považuji to stále, i zpětně po roce, za skvělou volbu, a udělal bych ji znovu.
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)
Uživatelský avatar
mfilip
Příspěvky: 282
Registrován: 06 kvě 2017, 10:21

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od mfilip »

Insignia 2015: vrzal mi tapecirunk spolujezdcovych dveri nekde v oblasti packy na otvirani.
Na uplnou rozborku jsem nemel cas a podarilo se mi to vyresit napelenim kousku tesneni na palubku z boku. Diky tomu se tapecirink trosku pritlaci a nevrze.
Nyni mi nic nevrze, respektive nevrze tak, ze by to obtezovalo a Insignia je z tohoto pohledu nejmene vrzajici auto, co jsem mel.

Krom teda spojkoveho pedalu, to je proste bolest. Obzvlaste u pomaleho vyslapavani spojky behem treba parkovani.
Promazani vsechno vsim a stejne vrze.
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015
Uživatelský avatar
HeFab
Příspěvky: 265
Registrován: 29 črc 2014, 10:57

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od HeFab »

risar píše: 23 črc 2018, 18:23 Oživuji toto téma. Došla mi trpělivost s rezonancemi, které v mém případě způsobovalo obložení dveří. Plast, který nedoléhal a rezonoval o kovový rám dveří. Po úpravě PP, PZ a LZ jsem nevěřil vlastním uším. Klid, klid a znovu klid. Dveře jsem rozebral a po obvodu podložil těsněním. Podlepil jsem rovněž plastové příchytky. Bohužel jsem fotil až zadní dveře. Nicméně budu ještě dodělávat PL dveře, tak pak nafotím. Pokoušel jsem se odstranit i vrzání černé lišty na madle v předních dveřích, ale zatím bez úspěchu. Čekám, až dorazí plsťová páska z Aliexpresu.

Samozřejmě, ticho ve voze je u Astry relativní pojem, protože teď mi za uchem jemně cvrliká mechanika bezp. pásů. Dále jsem zjistil vrzání a loupání dveří kolem těsnění, 100% pomohlo promazání jak gumového těsnění, tak hlavně toho plsťového co je na nahoře na dvěřích. Stejný neduh se objevoval i u Š. Rapid, kde jsem to řešil stejným způsobem.
@Risar, to prečo si to tesnenie kúskoval na 10cm kúsky?
Astra K 1.2 Turbo 81kW F12SHL MY2020
Astra H 1.6 Twinport 77kW Z16XEP r.v. 2005 - ex
Astra G 1.4 Twinport 66kW Z14XEP r.v. 2006 - ex
Omega 2.2DTI 88kW Y22DTH r.v. 2001 - ex
Uživatelský avatar
HeFab
Příspěvky: 265
Registrován: 29 črc 2014, 10:57

Re: Vrzání interiéru

Příspěvek od HeFab »

Astra K 1.2 Turbo 81kW F12SHL MY2020
Astra H 1.6 Twinport 77kW Z16XEP r.v. 2005 - ex
Astra G 1.4 Twinport 66kW Z14XEP r.v. 2006 - ex
Omega 2.2DTI 88kW Y22DTH r.v. 2001 - ex
Odpovědět

Zpět na „Astra K - Interiér a exteriér“