Právě je pát 20. zář 2019 17:02:11





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Športový filter
PříspěvekNapsal: sob 07. zář 2019 18:15:11 
Offline

Registrován: ned 05. úno 2017 15:33:54
Příspěvky: 102
Mozno trosku zmenu zvuku. A zivsie auto od spodnych otacok

_________________
Astra K ,1.4T 92 kw


Nahoru
 Profil  
 

 Předmět příspěvku: Re: Športový filter
PříspěvekNapsal: sob 07. zář 2019 20:23:03 
Offline

Registrován: úte 08. bře 2011 11:26:01
Příspěvky: 932
Prinos nulovej.. Akorat to znici turbo, motor atd propusti to vice bordelu do motoru, kterej bude pusobit jako brusna pasta..

_________________
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Športový filter
PříspěvekNapsal: ned 08. zář 2019 6:00:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 21. dub 2018 6:36:55
Příspěvky: 79
Bydliště: Bratislava
Neviem, ako je riešené nasávanie v K-čku, ale na starom aute som mal 2 sacie hadice do filtračného boxu - na teplý vzduch od motoru v zime a na studený z masky v lete. V naších zemepisných šírkach to nemá príliš veľký význam, ale niekedy nastávajú extrémne podmienky.
U tejto športovej šiši to nie je riešené.
A za druhé by som chcel vedieť, aký je rozdiel vo veľkosti filtračnej plochy, ak by sa filtračný papier rozložil.
Súhlasím so sladasom
..."propusti to vice bordelu do motoru, kterej bude pusobit jako brusna pasta"...
- čo pri športových úpravach a závodoch toto neriešia, pretože motor tam je spotrebák a nikto ho nešanuje na dlhovekosť, ale na okamžitý vysoký výkon aj za cenu infarktu (motora).

_________________
Opel Astra 1,4, ... 74kW, 2018


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Športový filter
PříspěvekNapsal: ned 08. zář 2019 10:08:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 01. úno 2012 10:35:43
Příspěvky: 1262
Bydliště: úrodné Polabí
Píše se o tom stále dokola. Filtry těchto typů mají jedno společné - aby "jako trochu zvedly výkon motoru", propouštějí do sání víc vzduchu, bo nebývají tak husté jako klasické papírové vložky. A proto taky musí být lubrikované, aby ten procházející sajrajt aspoň trochu zachytily. A protože stechiometrický poměr vzduch:palivo nelze oje*at, podle údajů váhy vzduchu (za filtrem) ECU motoru přidává palivo. A pak to možná trochu "líp jede", resp. řidič má aspoň takový pocit. Ano, četl jsem už taky nemálo příspěvků, že tyhle filtry umějí spotřebu paliva i snížit, ale nějak se mi tomu nechce věřit (fyzika mě ve škole nikdy moc nebavila, ale něco málo si ještě pamatuju.) Jsem už pán v letech, osobně bych se na tyto experimenty vytento, poctivě měnil klasický filtr a motoru (autu), který sám o sobě není stavěný na dlouhou výdrž, jako tomu bývávalo dřív, bych neházel ještě klacky pod kola. :)

_________________
Omega Y26SE 2001


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Športový filter
PříspěvekNapsal: ned 08. zář 2019 18:53:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 01. srp 2015 10:09:59
Příspěvky: 651
Svatá slova!

_________________
Astra K 1.4T 92kW innovation v plné palbě, NAVI900, bez AGR...
Antara 2.2
Omega 2.0


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz