Právě je pon 26. srp 2019 1:24:36





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Adaptívny tempomat
PříspěvekNapsal: čtv 18. dub 2019 3:50:13 
Offline

Registrován: úte 16. dub 2019 21:23:10
Příspěvky: 5
V cenníku je adaptívny tempomat za 1000€ viem že všetko dodatočné sa platí viac napadla ma myšlienka že acc by to bolo fajn/že či auto nemá prepripravu na acc/ žiaľ auto bola skladovka za 2 roky sme najazdili 50.000 km

Budúci týždeň mám skúšobnú jazdu s astrou s acc uvidím ako to v astre funguje pokiaľ to bude fungovať teda nefungovat ako lane asistent tak to nemá význam

Má niekto vás acc?


Nahoru
 Profil  
 

 Předmět příspěvku: Re: Adaptívny tempomat
PříspěvekNapsal: čtv 18. dub 2019 9:40:45 
Offline

Registrován: stř 31. říj 2018 22:19:03
Příspěvky: 118
Je to fakt dobré v kolonách, uzávěra deset km na D1, zapneš ACC a nestaráš se o brzdící a zrychlující provoz před tebou. Není to 100% spolehlivé na jízdu, pokud auta před tebou často mění pruhy (třeba ve městě), má to reakční dobu na tyto prudké změny aut mezi pruhy pomalejší než dobrý řidič, ale v koloně, kdy se to sune před tebou a nikdy ti tam nedělá "myšky", i na prudké brždění auta před tebou, to reaguje dobře.

Hodně to pomůže nudným úsekům cest.

_________________
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Adaptívny tempomat
PříspěvekNapsal: čtv 18. dub 2019 10:08:24 
Offline

Registrován: úte 16. dub 2019 21:23:10
Příspěvky: 5
S acc som už jazdil ale nie v astre

Btw ako ti funguje lane asistent v Insignii?v astre to hádže do strany na stranu nedrží to rovno..dá sa vyriešiť napríklad novým softwarom?mám MY16 bola jedna z prvých na SVK má všetko okrem kože acc..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Adaptívny tempomat
PříspěvekNapsal: čtv 18. dub 2019 10:19:14 
Offline

Registrován: stř 31. říj 2018 22:19:03
Příspěvky: 118
Lane-assist je i v MY2018 jen berlička, pokud usneš, až u strany tě to strhává zpět, ale strhává moc.
Nějaká "podpora řízení" se od toho nedá čekat.
Tam je třeba i VW mnohem dál, tam zapnutý Lane-assist funguje fakt dobře, drží tě kvalitně uprostřed pruhu, i v zatáčkách..
Já to v Insignii vypínám, ať se mi to nesere do řízení, škoda že se nedá trvale. A nad 180km/h stejně nefunguje :)
Ale ACC je fajn.

Hodně jsem zvažoval Insignia GSi vs VW Arteon.
VW má lepší asistenční elektroniku.
GSi má lepší jízdní vlastnosti, motor, čtyřkolku, sedadla, vzhled, pohodlí, podvozek.
No skoro všechno :)
VW je taky nudnější na řízení.

_________________
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Adaptívny tempomat
PříspěvekNapsal: čtv 18. dub 2019 13:04:21 
Offline

Registrován: pon 20. srp 2012 20:11:53
Příspěvky: 470
Adapt temp. Mám aj ja v Insignii. Niekedy by som bral možnosť ho prepnúť do klasickej verzie. Inak da sa zvyknúť.
Line asistent mám len nejaky základný že sa mi nesere do riadenia. Len upozorňuje. Takze ten je v poho. Mal som možnosť jazdiť s akt. line ass. , ale ten by som ani nechcel.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Adaptívny tempomat
PříspěvekNapsal: pát 19. dub 2019 12:21:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 01. srp 2015 10:09:59
Příspěvky: 645
Dosti nechápu, proč všichni nadáváte na asistent jízdních pruhů. Už z podstaty názvu je to asistent a ne autonomní řízení. Já jsem naopak s funkcí velmi spokojený. Samozřejmě existují i lepší, ale je potřeba si uvědomit, že v autech s násobkem pořizovací ceny.
Zkusili jste například jet v Šundej i30? Tam to hrabe do řízení i uprostřed jízdního pruhu. Prostě velmi nepříjemné mikroškubání volantem. Myslím, že to u oplu vyřešili celkem dobře. A teď do mě!

Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk

_________________
Astra K 1.4T 92kW innovation v plné palbě, NAVI900, bez AGR...
Antara 2.2
Omega 2.0


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Adaptívny tempomat
PříspěvekNapsal: pát 19. dub 2019 20:53:17 
Offline

Registrován: stř 31. říj 2018 22:19:03
Příspěvky: 118
Projeď se s novým Passatem za 1 mil Kč vs nová Insignia za 1 mil Kč.

Elektronika v Passatu je fakt lepší, třeba udržení v pruhu není asistent ale pomalu druhý řidič. Není to z kraje na kraj, ale uprostřed cesty, pomáhá to vybírat zatáčky. VW hodně čerpá z Audi, která je zase o úroveň výše s elektronikou.

Tím neříkám, že je Passat lepší auto, není, ale asistenční elektroniku lepší prostě má, je o generaci před Opelem v tomto. A Audi je ještě o generaci před VW.

Na druhu stranu, Insignia vyhrála nejlepší čtyřkolku roku 2019 :)
https://www.opel-blog.com/2019/04/17/so ... hres-2019/

A oprávněně, je mnohem lepší než Haldex ve VW a Škodovce.

_________________
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Adaptívny tempomat
PříspěvekNapsal: pát 19. dub 2019 22:30:33 
Offline

Registrován: pon 20. srp 2012 20:11:53
Příspěvky: 470
Nj. Za tu starú štvorkolku ich mal niekto zažalovať.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Adaptívny tempomat
PříspěvekNapsal: sob 20. dub 2019 15:12:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 01. srp 2015 10:09:59
Příspěvky: 645
Pane, to je výkřik! Nebo výstřik?

Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk

_________________
Astra K 1.4T 92kW innovation v plné palbě, NAVI900, bez AGR...
Antara 2.2
Omega 2.0


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Adaptívny tempomat
PříspěvekNapsal: sob 20. dub 2019 15:30:57 
Offline

Registrován: stř 31. říj 2018 22:19:03
Příspěvky: 118
Eisy píše:
Nj. Za tu starú štvorkolku ich mal niekto zažalovať.


Tak on Haldex není úplně k ničemu, používá jej třeba i Volvo v autech za 2 mil Kč, ale je to dle mého spíše parodie na čtyřkolku, normálně jede jen přední pohon, a až po prokluzu se připojí zadní náprava. Pro vyhrabání se ze sněhu dobrý, pro aktivní bezpečnost to moc smysl nemá.

GKN v Opel Insignia za 800t (a víc) je lepší. GKN to dělá proaktivně, stačí jet rychleji v zatáčce a část krouťáku jde automaticky na vnější zadní kolo. Má to pozitivní vliv na stabilitu, auto je předvídatelnější a dá se jezdit sportovněji a rychleji.

Druhé auto, co to má, je Ford Focus RS.

Je dobře, že Němci to vidí a ocení :)
Na druhou, nedělám si iluze, že by tato technologie pod Francouzi přežila.
GSi je dlouhou dobu asi poslední zajímavý Opel.
Ale třeba se pletu :)

_________________
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz