Slaba baterie

Informace ohledně aktualizace navigace, multimedií a elektroniky

Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři

Uživatelský avatar
klm121
Moderátor
Příspěvky: 121
Registrován: 15 pro 2009, 15:44

Re: Slaba baterie

Příspěvek od klm121 »

Do auta by si sa mala dostať aj mechanicky. Tu je výňatok z manuálu:
Přílohy
Snímka obrazovky 2017-06-18 o 7.49.53.png
Opel Insignia B Sports Tourer Business Inovation 2.0 CDTi 2019 (154 kW) Automat 4x4
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 CDTi 2015 (125 kW) Automat
Opel Astra J Sports Tourer Cosmo 2.0 CDTi 2015 (121 kW) - ex
Opel Astra K Innovation 1.4 Turbo 2016 (92kW) - ex
Reklama
 

Uživatelský avatar
pavel_k
Příspěvky: 109
Registrován: 06 pro 2016, 09:05
Bydliště: Sokolovská uhelná pánev

Re: Slaba baterie

Příspěvek od pavel_k »

Při ohlášení nedetekování FOB by mohl zabrat postup dle manuálu, viz přílohu druhý a třetí sloupec.
Jinak by to mohla být skutečně slabá baterie klíče.
Přílohy
Man_161.jpg
Astra K 1,4T 92kW Innovation 05/2016
Uživatelský avatar
Darwi_tch
Příspěvky: 20
Registrován: 01 úno 2016, 20:52

Re: Slaba baterie

Příspěvek od Darwi_tch »

klm121 píše:Do auta by si sa mala dostať aj mechanicky. Tu je výňatok z manuálu:
Děkuji! Bylo mi divné, že by neexistovala možnost manuálního vlezení, ale holt jsem se spolehla na slova technika po telefonu :evil:
Příště už budu vědět.
Uživatelský avatar
Darwi_tch
Příspěvky: 20
Registrován: 01 úno 2016, 20:52

Re: Slaba baterie

Příspěvek od Darwi_tch »

pavel_k píše:Při ohlášení nedetekování FOB by mohl zabrat postup dle manuálu, viz přílohu druhý a třetí sloupec.
Jinak by to mohla být skutečně slabá baterie klíče.
Já ho tam tak dala, bohužel to nebylo čisté dle manuálu, měla jsem tam žvýkačky :-/
Slabou baterií klíče to zřejmě bude, jen mě překvapuje, že by 4x pokus o start přepl autobaterii do nouzového režimu...
Uživatelský avatar
Cinda
Příspěvky: 689
Registrován: 01 srp 2015, 10:09

Re: Slaba baterie

Příspěvek od Cinda »

Nějak stále nechápu pojem, cituji: "že by 4x pokus o start přepl autobaterii do nouzového režimu...". Co je to přepnout baterii do nouzového režimu?
Astra K 1.4T 92kW innovation v plné palbě, NAVI900, bez AGR...
Antara 2.2
Omega 2.0
Uživatelský avatar
Darwi_tch
Příspěvky: 20
Registrován: 01 úno 2016, 20:52

Příspěvek od Darwi_tch »

Cinda píše:Nějak stále nechápu pojem, cituji: "že by 4x pokus o start přepl autobaterii do nouzového režimu...". Co je to přepnout baterii do nouzového režimu?
Nevím jak jinak bych to popsala. Sedla jsem do auta, 4x zmáčkla start tlačítko a pak se na displeji u tachometru promítla hláška ve smyslu přepnutí do nouzového/šetřícího režimu a celé auto zhaslo, přestalo absolutně komunikovat.

Jinak dnes potvrzeno - baterie je KO a prý na to kolik tam mám elektroniky, tak tam originálně dali docela slabou... Prozatím ji nabili do fullu a zítra ji přeměří. Baterie ve klíčích byly OK, takže asi to celé bylo baterií. Do toho mi začal ukazovat teploměr venkovní teplotu 0°C, snad to bude jen čidlo.

A v BSauto mne už neuvidí, krom toho že mi technik nebyl schopen poradit po telefonu, jak se aspoň mechanicky dostat do auta, tak mi navrhli první termín aspoň podívání se na problém až příští týden (!!) - na to že to měla být na 95% jen baterka docela hustý + samozřejmě objednání dílů, bylo-li by třeba, z rumunska 3-4 dny a z UK 7-8 dní :shock: :lol:
Takže jsem to odvezla k Romanovi.
Uživatelský avatar
Cinda
Příspěvky: 689
Registrován: 01 srp 2015, 10:09

Re: Slaba baterie

Příspěvek od Cinda »

Tak to je jiná! Do nouzového režimu se nepřepnula baterka ale auto. Auto se přepíná do nouzového režimu vždy při detekování závažného hardware problému. Což úplně vybitý akumulátor jistě je.
Jinak, kapacita baterie je naprosto v pořádku a pro toto auto/motor, pokud není kaput, stačí.
Astra K 1.4T 92kW innovation v plné palbě, NAVI900, bez AGR...
Antara 2.2
Omega 2.0
Uživatelský avatar
Darwi_tch
Příspěvky: 20
Registrován: 01 úno 2016, 20:52

Re: Slaba baterie

Příspěvek od Darwi_tch »

Cinda píše:Tak to je jiná! Do nouzového režimu se nepřepnula baterka ale auto. Auto se přepíná do nouzového režimu vždy při detekování závažného hardware problému. Což úplně vybitý akumulátor jistě je.
Jinak, kapacita baterie je naprosto v pořádku a pro toto auto/motor, pokud není kaput, stačí.
Jo je to možné, byl to trochu fičák a má panika dohromady, takže míra zapamatování přesné hlášky na 10% No prý tam bylo i dost chybových hlášek, na zk toho nízkého napětí.
Zítra se uvidí, jestli se to bude zase markantně vybíjet a jestli ta šťáva někudy neteče...
Uživatelský avatar
Ghofig
Příspěvky: 104
Registrován: 24 bře 2017, 20:24
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

Re: Slaba baterie

Příspěvek od Ghofig »

Jen tak mmch. Uz ponekolikate zaregistrovavam problemy s baterii a nejaky externim satelitnim sledovanim...
Mate duvod proc to tam montujete? Cekal, bych, ze podobne bude fungovat OnStar a v pojistovne jsem na nej dostal slevu jako za aktivni zabezpeceni, tak mi prijde zbytecne tam cpat neco dalsiho externiho...
Astra K 1,4T 92kW, Innovation
Dodge Challenger R/T V8 5,7 HEMI, 280kW
Uživatelský avatar
Cinda
Příspěvky: 689
Registrován: 01 srp 2015, 10:09

Re: Slaba baterie

Příspěvek od Cinda »

To máš naprostou pravdu. Na starém autě jsem koketoval s krabičkou, která měla vestavěné satelitní vyhledávání. Takže tam běžel trvale satelitní přijímač a GSM modul (se SIM kartou), který odesílal pomocí SMSokamžitou polohu auta. Potýkal jsem se s problémem, že za týden byla baterka úplně prázdná, že se ani nerozsvítily kontrolky na palubce. Po změření odběru v klidu zařízení, jsem byl zděšen. Zařízení odebíralo z baterky 170mA. Jednoduchým výpočtem je jasné, že pokud nejezdíte každý den, tak to zařízení spolehlivě vyfláká běžnou baterku za 10 dní.
Astra K 1.4T 92kW innovation v plné palbě, NAVI900, bez AGR...
Antara 2.2
Omega 2.0
Odpovědět

Zpět na „Astra K - Autorádia + navigace + elektronika“