Brzdy

Brzdy, tlumiče, výfuk, prostě o všem co je pod autem :)

Moderátoři: mattonecz, klm121, Moderátoři

Uživatelský avatar
Joska
Příspěvky: 407
Registrován: stř 20. črc 2016 6:31:53
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Brzdy

Příspěvek od Joska » úte 10. zář 2019 7:28:56

MiraK píše:Na německém webu jsem našel následující návod na zatlačení zadních brzdových válečků s el. ruční brzdou pro vozidla s automat. převodovkou bez diagnostiky. Pro manuály to je snad stejné.
Nastavte parkovací brzdu do servisního režimuy- manuální metoda:
Přepněte převodovku do neutrální polohy nebo do parkovací polohy.
Zapalování zapnuto a motor vypnut.
Několikrát sešlápněte brzdový pedál, dokud nebude v posilovači brzd podtlak.
Stiskněte pedál brzdy a spínač parkovací brzdy, dokud nezačne blikat oranžová kontrolka parkovací brzdy. Př sešlápnutém brzdovým pedálem uvolněte spínač parkovací brzdy na cca 5 sekund a znovu stiskněte.
Uvolněte brzdový pedál. Oranžová kontrolka parkovací brzdy zhasne na okamžik, poté jsou zadní třmeny zataženy.

Resetujte parkovací brzdu z provozního režimu.
Manuální metoda
Přepněte převodovku do neutrální polohy nebo do parkovací polohy.
Zapalování zapnuto a motor vypnut.
Stiskněte parkovací brzdu a spínač parkovací brzdy, dokud oranžová kontrolka parkovací brzdy nezhasne a zadní brzdové třmeny nebudou vysunuty.
Uvolněte brzdový pedál.
"Posunutí zpět" pístů zničí motory (asi má na mysli ruční zatlačení pístků při současném otáčení, jak tomu bylo u starších Oplů).
Zdroj: https://www.astra-k-forum.de/index.php/ ... /?pageNo=1
Tohle opravdu bezvadně funguje, sice to bylo trochu laborování, ale po odjištění motorků šly pístky zatlačit rukou!
Takže díky za návod!!
Astra G -1,6 SZR, prostě Barča
Astra K - 1,6 CDTI (81kW) Innovation

Reklama
 

Uživatelský avatar
Joska
Příspěvky: 407
Registrován: stř 20. črc 2016 6:31:53
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Brzdy

Příspěvek od Joska » úte 10. zář 2019 15:56:27

ještě přidám info, nabídka od Smažíka s VIP programem 15 000, cena doma 5000 - cca 2 hodiny práce.
Astra G -1,6 SZR, prostě Barča
Astra K - 1,6 CDTI (81kW) Innovation

Uživatelský avatar
PajaS74
Příspěvky: 33
Registrován: čtv 04. kvě 2017 11:02:13
Bydliště: SkoroPha

Re: Brzdy

Příspěvek od PajaS74 » úte 10. zář 2019 17:38:50

Za 15 litrů jen zadní brzdy :o ? Předpokládám tedy včetně kotoučů.
Zafira C Innovation 2017, 1,4T 103 kW MT

Uživatelský avatar
Joska
Příspěvky: 407
Registrován: stř 20. črc 2016 6:31:53
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Brzdy

Příspěvek od Joska » stř 11. zář 2019 6:48:14

ale prd velebnosti, přední kotouče+desky a desky na zadek...
co mě vadilo, že servis ani nebyl shopen říci, jaký brzdy mi tam za tu palku budou dávat, jestli stárline, nebo ATE. Teď mám sám jasno. :lol:
Astra G -1,6 SZR, prostě Barča
Astra K - 1,6 CDTI (81kW) Innovation

Uživatelský avatar
Mike
Příspěvky: 306
Registrován: čtv 29. pro 2016 15:36:25
Bydliště: Praha

Re: Brzdy

Příspěvek od Mike » čtv 12. zář 2019 19:31:29

Joska píše:ještě přidám info, nabídka od Smažíka s VIP programem 15 000, cena doma 5000 - cca 2 hodiny práce.
Pan Sadretdinov,který se pěkně staral o Opel, odešel do Tesly, takže poslední servis katastrofa, nezapočítali slevy na Vip musel jsem reklamovat, přejímací technik zaskakoval a měl i trochu přidrzlé řeči o tom že zbytečně hrotím výměnu oleje po 15 tis km. U mě už Kladno přestalo být zajímavé. Škoda. Jak je vidět že služby dělají hlavně kvalitní lidi, kterých si ale málokdy nadřízení považují...
Astra K ST - 1.4T - 92kW - innovation - barva GAZ - MY2017

Odpovědět

Zpět na „Astra K – Podvozek a řízení“