trhnutie pri akceleracii

Moderátoři: mattonecz, klm121, Moderátoři

Odpovědět
blesk
Příspěvky: 216
Registrován: pon 05. zář 2016 10:28:37

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od blesk » sob 10. srp 2019 21:15:16

Jak je na tom se spotrebou? Cetl jsem, ze je porad u Korejcu vyssi, zvlaste pak u 1.0T ktery je nejvetsi zrout mezi trivalci. Protoze asi kazdy dokaze udelat necukajici auto, kdyz pouzije bohatou smes palivo-vzduch. Jenomze spotreba potom presahne puvodni atmosferu a downsizing je k (temer) nicemu.

Reklama
 

sladas opc
Příspěvky: 935
Registrován: úte 08. bře 2011 11:26:01

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od sladas opc » sob 10. srp 2019 21:51:56

Prumerna spotreba do 6ti litru na 100km..auto slo nadherne ve vsech jizdnich rezimech, proste motor opelu obrovsky zklamani
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..

Tanguero
Příspěvky: 31
Registrován: pon 11. zář 2017 9:27:46

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Tanguero » pon 30. zář 2019 10:19:00

blesk píše:
risar píše:
EGR je kokotina jak traky. Brusel tlaci na emisie, automobilky uz nevedia co robit. Automobilky vymyslaju picoviny
Vobec to nie je kokotina, lebo emisie musis nejako cistit - ak mas iny nazor, pricuchni si k motorke, felici alebo "tdicku". Takze dnes sa pouziva EGR (klasicky, ventilovy, dvojcestny,...), aby sa trochu ulavilo DPFku od sadzi. Pripadne predtym este DPFka neboli a sadze riesil len EGR.
Zaslepovanie EGR bolo moderne v tej dobe bez DPF, ludia zili v nazore, ze oni si motor zasierat nebudu, ale pustia ten smrad niekomu inemu do hlavy na precistenie alebo to nasaje motor iduci za nimi a precisti to on. Ignorancia a sebectvo.
Zjevně vůbec nevíš k čemu EGR slouží. Rozhodně ne k tomu, aby motor méně kouřil. Naopak, je to kvůli tomu, že při spalování chudé směsi, pokud je přebytek kyslíku, vznikají oxidy dusíku NOx. Ty mají nepříznivý vliv na zdravý, ale jak moc je diskutabilní, protože vědecké studie se liší a emistí limity vynucované EU jsou zpochybňovány. Aby se omezila produkce NOx, vymysleli konstruktéři motorů zajímavé řešení. Sníží se obsah kyslíku ve spalované směsi tím, že se už jednou spálený plyn přivede zpět do sání a smísí s čerstvým vzduchem. Na první pohled dobrý nápad, ale výsledky už tak dobré nebyli. Ve spálené směsi totiž není jen méně kyslíku, ale také spálené palivo. A to se více, nebo méně usazuje všude kudy projde. Proto se klasický EGR, zvláště u dieselů, zanáší, protože spalování nafty produkuje více sazí.
Nicméně toto je minulost. Dnes už se EGR realizuje jinak, změnou časování ventilů, při výfuku se neotevřou jen výfukové, ale i sací ventily, část spálené směsi se vrátí do sání. Odstavit to nejde, sviní to pořád, ale jen v hlavě a sání. Ve spojení s přímovstřikem jde o typické kurvítko, protože takto vzniklý karbon nelze odstranit jinak než mechanicky.

blesk
Příspěvky: 216
Registrován: pon 05. zář 2016 10:28:37

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od blesk » pon 30. zář 2019 10:47:40

aby sa trochu ulavilo DPFku od sadzi. Pripadne predtym este DPFka neboli a sadze riesil len EGR.
Tanguero píše:Ve spálené směsi totiž není jen méně kyslíku, ale také spálené palivo. A to se více, nebo méně usazuje všude kudy projde. Proto se klasický EGR, zvláště u dieselů, zanáší, protože spalování nafty produkuje více sazí.

Odpovědět

Zpět na „Astra K - Motory“