Právě je pon 26. srp 2019 1:03:22





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4932 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 489, 490, 491, 492, 493, 494  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: trhnutie pri akceleracii
PříspěvekNapsal: ned 28. črc 2019 15:56:22 
Offline

Registrován: úte 08. bře 2011 11:26:01
Příspěvky: 926
Vim ze se palivo nedostane na ventily, kdyz je primovstrik.. Ale karbon dokaze eliminovat dobrym palivem ktere lepe prohori, tudiz by nemel vznikat karbon.. To same udajne dokaze nove slozeni vifu, ktere dokaze eliminovat podil bio slozek a motory by nemely zarustat, psali i o tom pri slozeni vifu.. Vec dalsi je kvalitni olej, s minimalni odparnosti,ktery by nemel vytvaret karbon.. Ja treba ted zvolil millers olej s normou dexos1 ale odparnost ma 12 %, kdezto treba olej ravenol s normou dexos1 ma 6%..je to celkovej boj a hlavne pruser pro nas..

_________________
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..


Nahoru
 Profil  
 

 Předmět příspěvku: Re: trhnutie pri akceleracii
PříspěvekNapsal: ned 28. črc 2019 17:33:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 23. črc 2018 17:25:38
Příspěvky: 24
sladas opc píše:
Vim ze se palivo nedostane na ventily, kdyz je primovstrik.. Ale karbon dokaze eliminovat dobrym palivem ktere lepe prohori, tudiz by nemel vznikat karbon.. To same udajne dokaze nove slozeni vifu, ktere dokaze eliminovat podil bio slozek a motory by nemely zarustat, psali i o tom pri slozeni vifu.. Vec dalsi je kvalitni olej, s minimalni odparnosti,ktery by nemel vytvaret karbon.. Ja treba ted zvolil millers olej s normou dexos1 ale odparnost ma 12 %, kdezto treba olej ravenol s normou dexos1 ma 6%..je to celkovej boj a hlavne pruser pro nas..


OK...možná je to můj subjektivní pocit, ale po návratu z Chorvatska jsem měl pocit, že motor tak nějak lépe reaguje. Občas jsem ho na dálnici potrápil na 4 stupni, tak snad nějaký ten karbon prošel kremaci.

_________________
Astra K ST - 1.4T - 110kW - innovation - barva černá metla - MY2018


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: trhnutie pri akceleracii
PříspěvekNapsal: ned 28. črc 2019 17:35:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 23. črc 2018 17:25:38
Příspěvky: 24
Peto píše:
risar píše:
Jak chceš na sacích ventilech eliminovat karbon kvalitním palivem? U přímého vstřiku se tam palivo nedostane a deposity vznikají hlavně přepouštěním nespálených výfukových plynů zpět do sání přes EGR. Tohle je slabé místo přímovstřiků.

risar suhlasim z tebou. Ale riesenie by tu bolo s si myslim. Tie sacie ventily zadrbavaju vyfukove plyny co sa vracaju cez EGR ventil,ktory aj tak casom odide. Pocul som ze si davaju EGR vonku a existuju nejake zaslepky namiesto EGR ventilu. Potom treba este sowtvarovo EGR
deaktivovat aby riadiaca jednotka nevypisala poruchu EGR. Ked je este EGR funkcny tak ze ho netreba ani vyberat,len sowtvarovo deaktivovat. Dobry EGR ostane uz potom vzdy zavrety a nebude prepustat vyf.plyny cez sacie ventily. Auto vraj potom ide lepsie,ventily ostavaju ciste a neni ani problem pri emisnych kontrolach. Deaktivacia sa vraj da spravit z lepsov diagnostikov alebo tam kde cipuju auta
za cca. 50 eur deaktivuju.
Ma uz z tym niekto skusenost ??? Ja nad tym rozmyslam.

EGR je kokotina jak traky. Brusel tlaci na emisie, automobilky uz nevedia co robit. Automobilky vymyslaju picoviny
aby nakrmili Brusel a motorista na to musi doplatit. Častejsie navstevovat servis a tahat z ludi peniaze.



Tak o tomhle jsem taky někde slyšel...pokud budeš mít v pátráni o EGR nějaký progres, tak to sem hoď.

_________________
Astra K ST - 1.4T - 110kW - innovation - barva černá metla - MY2018


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: trhnutie pri akceleracii
PříspěvekNapsal: ned 28. črc 2019 17:36:32 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 06. čer 2016 16:19:43
Příspěvky: 2217
Bydliště: Praha
Jojo dálnice mu dělá dobře, to je ověřený

_________________
2016 Astra 1.4T 92KW Enjoy MY16 + 17" + Komfortní sada 2 + Mlhovky. EDS Phase 1 185PS/290NM
2018 Honda PCX 125


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: trhnutie pri akceleracii
PříspěvekNapsal: ned 28. črc 2019 18:59:52 
Offline

Registrován: úte 08. bře 2011 11:26:01
Příspěvky: 926
Egr jsem se snazil vyradit uz tenkrat na corse b.. Neslo to ani mechanicky ani diagnostikou, mechanicky slo jen s vyskakujici chybou.. Uprimne si myslim ze tady to obejit nepujde vubec.. Ja nikde slysel ze tyhle primovstriky egr nemaj, ze je to pry uz jinak, ale nepatral jsem po tom

_________________
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: trhnutie pri akceleracii
PříspěvekNapsal: ned 28. črc 2019 20:20:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 04. kvě 2017 11:02:13
Příspěvky: 31
Bydliště: SkoroPha
Tak tak, žádný EGR tady nenajdeš. Recirkulace spalin se řeší proměnným časováním ventilů - dokáže otevřít sací ventily spolu s výfukovýma a část spalin nasát zpět do sání.

_________________
Zafira C Innovation 2017, 1,4T 103 kW MT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: trhnutie pri akceleracii
PříspěvekNapsal: ned 28. črc 2019 21:24:28 
Offline

Registrován: úte 08. bře 2011 11:26:01
Příspěvky: 926
Takhle jsem to slysel.. Jinak kdyz jsem menil svicky tak jsem tak trosku koukal co a jak a prave egr jsem tam nevidel, ale uplne to nejak nezkoumal.. Tak je to jasny

_________________
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: trhnutie pri akceleracii
PříspěvekNapsal: ned 28. črc 2019 22:22:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 06. lis 2016 14:24:59
Příspěvky: 411
Bydliště: Bardejov
PajaS74 píše:
Tak tak, žádný EGR tady nenajdeš. Recirkulace spalin se řeší proměnným časováním ventilů - dokáže otevřít sací ventily spolu s výfukovýma a část spalin nasát zpět do sání.


Ajajj to je mozne ze az tak pokrocili z ty premenlivym casovanim ventilov?
Vie niekto ako to funguje? Keby ze sa to ovlada elektronicky, tak by sa to mozno dalo preprogramovat aby sacie ventily neotvarali pri
vypustani plynov do vyfuku.

_________________
OPEL ASTRA 1,4 Turbo, 150k - r.v. 2015


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: trhnutie pri akceleracii
PříspěvekNapsal: stř 31. črc 2019 10:55:10 
Offline

Registrován: pon 05. zář 2016 10:28:37
Příspěvky: 213
Moja predstava - vacky maju elektricke solenoidy (situacia u J) ktore mierne pootocia vacku, cim ventilove zdvihatka sa dostanu pod iny profil vacky a otvaraju sa inak - premenlive casovanie a/alebo premenlivy zdvyh.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: trhnutie pri akceleracii
PříspěvekNapsal: stř 31. črc 2019 11:05:43 
Offline

Registrován: pon 05. zář 2016 10:28:37
Příspěvky: 213
risar píše:

EGR je kokotina jak traky. Brusel tlaci na emisie, automobilky uz nevedia co robit. Automobilky vymyslaju picoviny

Vobec to nie je kokotina, lebo emisie musis nejako cistit - ak mas iny nazor, pricuchni si k motorke, felici alebo "tdicku". Takze dnes sa pouziva EGR (klasicky, ventilovy, dvojcestny,...), aby sa trochu ulavilo DPFku od sadzi. Pripadne predtym este DPFka neboli a sadze riesil len EGR.
Zaslepovanie EGR bolo moderne v tej dobe bez DPF, ludia zili v nazore, ze oni si motor zasierat nebudu, ale pustia ten smrad niekomu inemu do hlavy na precistenie alebo to nasaje motor iduci za nimi a precisti to on. Ignorancia a sebectvo.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4932 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 489, 490, 491, 492, 493, 494  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  




cron

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz