trhnutie pri akceleracii

Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři

Odpovědět
sladas opc
Příspěvky: 1026
Registrován: 08 bře 2011, 10:26

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od sladas opc »

Vim ze se palivo nedostane na ventily, kdyz je primovstrik.. Ale karbon dokaze eliminovat dobrym palivem ktere lepe prohori, tudiz by nemel vznikat karbon.. To same udajne dokaze nove slozeni vifu, ktere dokaze eliminovat podil bio slozek a motory by nemely zarustat, psali i o tom pri slozeni vifu.. Vec dalsi je kvalitni olej, s minimalni odparnosti,ktery by nemel vytvaret karbon.. Ja treba ted zvolil millers olej s normou dexos1 ale odparnost ma 12 %, kdezto treba olej ravenol s normou dexos1 ma 6%..je to celkovej boj a hlavne pruser pro nas..
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
Reklama
 

Uživatelský avatar
risar
Příspěvky: 24
Registrován: 23 črc 2018, 17:25

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od risar »

sladas opc píše:Vim ze se palivo nedostane na ventily, kdyz je primovstrik.. Ale karbon dokaze eliminovat dobrym palivem ktere lepe prohori, tudiz by nemel vznikat karbon.. To same udajne dokaze nove slozeni vifu, ktere dokaze eliminovat podil bio slozek a motory by nemely zarustat, psali i o tom pri slozeni vifu.. Vec dalsi je kvalitni olej, s minimalni odparnosti,ktery by nemel vytvaret karbon.. Ja treba ted zvolil millers olej s normou dexos1 ale odparnost ma 12 %, kdezto treba olej ravenol s normou dexos1 ma 6%..je to celkovej boj a hlavne pruser pro nas..
OK...možná je to můj subjektivní pocit, ale po návratu z Chorvatska jsem měl pocit, že motor tak nějak lépe reaguje. Občas jsem ho na dálnici potrápil na 4 stupni, tak snad nějaký ten karbon prošel kremaci.
Astra K ST - 1.4T - 110kW - innovation - barva černá metla - MY2018
Uživatelský avatar
risar
Příspěvky: 24
Registrován: 23 črc 2018, 17:25

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od risar »

Peto píše:
risar píše:Jak chceš na sacích ventilech eliminovat karbon kvalitním palivem? U přímého vstřiku se tam palivo nedostane a deposity vznikají hlavně přepouštěním nespálených výfukových plynů zpět do sání přes EGR. Tohle je slabé místo přímovstřiků.
risar suhlasim z tebou. Ale riesenie by tu bolo s si myslim. Tie sacie ventily zadrbavaju vyfukove plyny co sa vracaju cez EGR ventil,ktory aj tak casom odide. Pocul som ze si davaju EGR vonku a existuju nejake zaslepky namiesto EGR ventilu. Potom treba este sowtvarovo EGR
deaktivovat aby riadiaca jednotka nevypisala poruchu EGR. Ked je este EGR funkcny tak ze ho netreba ani vyberat,len sowtvarovo deaktivovat. Dobry EGR ostane uz potom vzdy zavrety a nebude prepustat vyf.plyny cez sacie ventily. Auto vraj potom ide lepsie,ventily ostavaju ciste a neni ani problem pri emisnych kontrolach. Deaktivacia sa vraj da spravit z lepsov diagnostikov alebo tam kde cipuju auta
za cca. 50 eur deaktivuju.
Ma uz z tym niekto skusenost ??? Ja nad tym rozmyslam.

EGR je kokotina jak traky. Brusel tlaci na emisie, automobilky uz nevedia co robit. Automobilky vymyslaju picoviny
aby nakrmili Brusel a motorista na to musi doplatit. Častejsie navstevovat servis a tahat z ludi peniaze.

Tak o tomhle jsem taky někde slyšel...pokud budeš mít v pátráni o EGR nějaký progres, tak to sem hoď.
Astra K ST - 1.4T - 110kW - innovation - barva černá metla - MY2018
Uživatelský avatar
mattonecz
Moderátor
Příspěvky: 2267
Registrován: 06 čer 2016, 16:19
Bydliště: Praha

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od mattonecz »

Jojo dálnice mu dělá dobře, to je ověřený
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
sladas opc
Příspěvky: 1026
Registrován: 08 bře 2011, 10:26

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od sladas opc »

Egr jsem se snazil vyradit uz tenkrat na corse b.. Neslo to ani mechanicky ani diagnostikou, mechanicky slo jen s vyskakujici chybou.. Uprimne si myslim ze tady to obejit nepujde vubec.. Ja nikde slysel ze tyhle primovstriky egr nemaj, ze je to pry uz jinak, ale nepatral jsem po tom
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
Uživatelský avatar
PajaS74
Příspěvky: 42
Registrován: 04 kvě 2017, 11:02
Bydliště: SkoroPha

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od PajaS74 »

Tak tak, žádný EGR tady nenajdeš. Recirkulace spalin se řeší proměnným časováním ventilů - dokáže otevřít sací ventily spolu s výfukovýma a část spalin nasát zpět do sání.
Zafira C Innovation 2017, 1,4T 103 kW MT
sladas opc
Příspěvky: 1026
Registrován: 08 bře 2011, 10:26

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od sladas opc »

Takhle jsem to slysel.. Jinak kdyz jsem menil svicky tak jsem tak trosku koukal co a jak a prave egr jsem tam nevidel, ale uplne to nejak nezkoumal.. Tak je to jasny
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
Uživatelský avatar
Peto
Příspěvky: 419
Registrován: 06 lis 2016, 13:24
Bydliště: Bardejov

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Peto »

PajaS74 píše:Tak tak, žádný EGR tady nenajdeš. Recirkulace spalin se řeší proměnným časováním ventilů - dokáže otevřít sací ventily spolu s výfukovýma a část spalin nasát zpět do sání.
Ajajj to je mozne ze az tak pokrocili z ty premenlivym casovanim ventilov?
Vie niekto ako to funguje? Keby ze sa to ovlada elektronicky, tak by sa to mozno dalo preprogramovat aby sacie ventily neotvarali pri
vypustani plynov do vyfuku.
OPEL ASTRA 1,4 Turbo, 150k - r.v. 2015
blesk
Příspěvky: 233
Registrován: 05 zář 2016, 10:28

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od blesk »

Moja predstava - vacky maju elektricke solenoidy (situacia u J) ktore mierne pootocia vacku, cim ventilove zdvihatka sa dostanu pod iny profil vacky a otvaraju sa inak - premenlive casovanie a/alebo premenlivy zdvyh.
blesk
Příspěvky: 233
Registrován: 05 zář 2016, 10:28

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od blesk »

risar píše:
EGR je kokotina jak traky. Brusel tlaci na emisie, automobilky uz nevedia co robit. Automobilky vymyslaju picoviny
Vobec to nie je kokotina, lebo emisie musis nejako cistit - ak mas iny nazor, pricuchni si k motorke, felici alebo "tdicku". Takze dnes sa pouziva EGR (klasicky, ventilovy, dvojcestny,...), aby sa trochu ulavilo DPFku od sadzi. Pripadne predtym este DPFka neboli a sadze riesil len EGR.
Zaslepovanie EGR bolo moderne v tej dobe bez DPF, ludia zili v nazore, ze oni si motor zasierat nebudu, ale pustia ten smrad niekomu inemu do hlavy na precistenie alebo to nasaje motor iduci za nimi a precisti to on. Ignorancia a sebectvo.
Odpovědět

Zpět na „Astra K - Motory“