Po kontrole pojistek nejde nastartovat

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
redy30
Příspěvky: 5
Registrován: 22 led 2021, 19:06

Po kontrole pojistek nejde nastartovat

Příspěvek od redy30 »

Zdravím. Po běžný kontrole pojistek ( nejde zapalovač) najednou auto nechytí. točí krásně, ale chová se jako by nefungoval imobilizer, nebo tam vůbec nešla nafta. Nějaké chybové hlášení tam jsou, ale ty tam byli i před tím. Hlavně mě udivuje že se to stalo jen po kontrole pojistek. Za jakýkoli nápafd budu vděčný, protože Astra H je o dost jiná než Bčko který jsem znal do šroubku. :-)
Reklama
 

StanC
Příspěvky: 246
Registrován: 31 bře 2020, 17:00

Re: Po kontrole pojistek nejde nastartovat

Příspěvek od StanC »

Jaké pojistky jsi kontroloval, přibližně od roku 2006 jsou dvě varianty podle elektrické výbavy v zavazadlovém prostoru.
Varianta A bez REC jen zadní pojistkový panel, pojistka zapalovač FE36 a světlo zapalovače FE33 v motorovém prostoru.
Varianta B s REC (zadní elektronický modul) pojistka zapalovač FR29 a světlo zapalovač FR18 v zadním elektron. modulu.
Pokud jsi vyndaval pojistky při zapnutém zapalování, tak jsi mohl zablokovat některý okruh, popiš uložené chybové kódy.
Varianta A zadní pojistkový panel bez REC https://www.opel-astra-h.cz/wp-content/ ... stra_h.jpg
Varianta B (REC zadní elektronický modul) https://www.opel-astra-h.cz/technika/po ... ra_h_4.jpg
redy30
Příspěvky: 5
Registrován: 22 led 2021, 19:06

Re: Po kontrole pojistek nejde nastartovat

Příspěvek od redy30 »

Kontroloval jsem jen v předním motorovém prostoru. A chyb to hlásí spoustu ( Ale většina jich tam asi byla už před tímto) . Už před tím jel motor jakoby jen v nouzáku i když výkon docela šel tak ho něco omezilo na 3000ot. podle ODB2 to byla chyba čidla otáček motoru. Ale to by právě s touto kontrolou nemělo souviset. Taky předpokládám že je nejaký snímač, nebo okruh zablokovaný, ale nevím jak ho resetovat nebo něco pod. Jinak je to rok 2005 a pojistky má jak v motoru, tak vzadu v kufru .
redy30
Příspěvky: 5
Registrován: 22 led 2021, 19:06

Re: Po kontrole pojistek nejde nastartovat

Příspěvek od redy30 »

A chybové kody hlásí :
010008
024302
040002
034028
021470F
021500F061504
112501
111002
StanC
Příspěvky: 246
Registrován: 31 bře 2020, 17:00

Re: Po kontrole pojistek nejde nastartovat

Příspěvek od StanC »

Jelikož není uveden typ motoru, tak pouze všeobecné chybové kódy. Uvádějí se pouze první čtyři čísla (místa).
P0100 - Objemový průtok vzduchu
P0243 - Porucha regulačního ventilu A přepouštěcího ventilu turbodmychadla (TC) - obvod
P0400 - EGR - porucha průtoku recirkulace výfukových plynů
P0340 - Porucha snímače polohy A vačkového hřídele (CMP),
P0214 - Porucha 2 - obvodu vstřikovače se studeným startem
P0215 - Solenoid uzavření paliva - porucha obvodu
P0615 - Obvod relé startéru
P1125 - Porucha regulačního ventilu regulačního ventilu wastegate odpadního potrubí (TC)
P1110 - Porucha solenoidu 1 ovládání vzduchu v sacím potrubí
Po opravě lze chybové kódy odstranit diagnostickým přístrojem
redy30
Příspěvky: 5
Registrován: 22 led 2021, 19:06

Re: Po kontrole pojistek nejde nastartovat

Příspěvek od redy30 »

Díky moc. k podobným výsledkům jsem taky došel bohužel budu muset laborovat dál, třeba kde je solenoid apod. Kdyby alespon byli nejaký měřící body, nebo hodnoty co se kde má naměřit . :?
StanC
Příspěvky: 246
Registrován: 31 bře 2020, 17:00

Re: Po kontrole pojistek nejde nastartovat

Příspěvek od StanC »

Těžko někdo poradí, když doposud nebyl uveden typ motoru. Pouze všeobecně, že je to diesel a těch je více typů.
redy30
Příspěvky: 5
Registrován: 22 led 2021, 19:06

Re: Po kontrole pojistek nejde nastartovat

Příspěvek od redy30 »

1,7cdti 74Kw
StanC
Příspěvky: 246
Registrován: 31 bře 2020, 17:00

Re: Po kontrole pojistek nejde nastartovat

Příspěvek od StanC »

Výpis chybových kódů je popsán podle technické literatury. Proto je možné, že kdo má tento typ motoru, tak bude mít výhodnější radu i popis,
P0100 - Vypnout zapalování a rozpojit konektor u měřiče hmotnosti vzduchu (umístnění na vzduchovém potrubí)
Zapnout zapalování a u konektoru ze strany vodičů změřit napětí mezi svorkou 1 a ukostřením. Napětí musí být větší než 11V (napětí baterie)
P0100 - Mechanicky, zkontrolovat znečištění měřiče hmotnosti vzduchu na nětěsnost nebo ucpání
P0243 - Vypnout zapalování a rozpojit konektor u elektromagnetického ventilu regulace plnícího tlaku (umístnění ze zadu motoru)
Zapnout zapalování a u konektoru ze strany vodičů změřit napětí mezi svorkou 2 a ukostřením. Napětí musí být větší než 11V (napětí baterie)
P0243 - Vypnout zapalování a rozpojit konektor u senzoru přeplňovaného (zátěžového) tlaku (umístnění ze strany rozvodů)
Zapnout zapalování a u konektoru ze strany vodičů změřit napětí mezi svorkou 1 a ukostřením. Napětí musí být mezi 4,8 - 5,2V (referenční)
P0400 - Kontrola pojistky FE26 - vypnout zapalování a rozpojit konektor u EGR (ventil recirkulace výfukových plynů)
Zapnout zapalování a u konektoru ze strany vodičů změřit napětí mezi svorkou 5 a ukostřením. Napětí musí být větší než 11V (napětí baterie)
P1125 - Vypnout zapalování a rozpojit konektor u škrtící klapky - nastavení polohy
Zapnout zapalování a u konektoru ze strany vodičů změřit napětí mezi svorkou 2 a ukostřením. Napětí musí být větší než 11V (napětí baterie)
P1110 - Kontrola pojistky FE26 - vypnout zapalování a rozpojit konektor u elektromag. ventilu víření - solenoid (umístnění ze zadu motoru)
Zapnout zapalování a u konektoru ze strany vodičů změřit napětí mezi svorkou 2 a ukostřením. Napětí musí být větší než 11V (napětí baterie)
P0615 - Obvod relé startéru - zkrat nebo přerušení obvodu mezi ECU (řídící jednotka motoru) svorka 70/XC12 (větší konektor) a relé staréru
K1 (v UEC je na pozici č.9) svorka 85
Chybové kódy P0214 a P0215 nejsou u motoru Z17DTH (74kW) zobrazeny
StanC
Příspěvky: 246
Registrován: 31 bře 2020, 17:00

Re: Po kontrole pojistek nejde nastartovat

Příspěvek od StanC »

Doplnění, chybové kódy P2147 a P2150 se píšou bez nul před číslem a proto se nezobrazily. Popis kódů platí pro oba kódy.
P2147 - Proudový obvod vstřikovacího ventilu 1 a 4
P2150 - Proudový obvod vstřikovacího ventilu 2 a 3
Zkrat/přerušní obvodu vstřikovačů - řídící jednotka zjistila rozdíl mezi požadovanou a skutečnou hodnotou
Vypnout zapalování a rozpojit menší konektor XC11 u ECU (řídící jednotky motoru)
Zapnout zapalování a u konektoru ze strany vodičů změřit napětí mezi (svorkou) Pin 16 a ukostřením (-pól)
Hodnota napětí nesmí být větší než 0,3V.
Odpovědět

Zpět na „Astra H - Technická sekce“