Stránka 5 z 5

Re: Napětí baterie měřené v zásuvce

Napsal: 07 úno 2019, 18:54
od westler
Volfik: Jako že by krom vypnutí "uspání motoru" při zastavení zároveň přepnulo režim dobíjení z částečného/inteligentního na trvalý? Když vidím kolik softwarových věcí je na autech nedomyšlených/nedotažených, tak je to spíš zbožné přání... (rád bych se mýlil).

Četl jsem článek že některá auta se S/S nedobíjí při splnění určitých podmínek vůbec a může se tak stát že člověk už nenastartuje ani po velmi dlouhé jízdě. Naštěstí se to ale netýkalo Oplu.

Re: Napětí baterie měřené v zásuvce

Napsal: 07 úno 2019, 19:38
od Colommbo
Podle mého soudu je-li auto vybaveno inteligentním dobíjením, funguje pořád stejně (blbě), ať je systém S/S deaktivovaný nebo ne.

Re: Napětí baterie měřené v zásuvce

Napsal: 07 úno 2019, 19:53
od Volfik
Vybitá baterka, 80Ah AGM, na 7 měsíců starém autě, to se mi nikdy nestalo. Měla jen 11.3V. Auto v garáži, cca 2C, rozhodně ne pod nulou, týden stálo, 100% nic nesvítilo.

S/S s tím možná má co dělat, ne-S/S auta se takto blbě nedobíjela..

Hodil jsem si do kufru aspoň zase kabely :)

Re: Napětí baterie měřené v zásuvce

Napsal: 07 úno 2019, 20:37
od Colommbo
Přečti si, co jsem o inteligentním dobíjení psal (citoval) na předchozí stránce... :idea:

Re: Napětí baterie měřené v zásuvce

Napsal: 07 úno 2019, 21:02
od Volfik
Četl jsem, proto bych tu dnešní nutnost kabelů skoro na S/S svedl :)

Re: Napětí baterie měřené v zásuvce

Napsal: 07 úno 2019, 21:27
od Colommbo
Jedno však přesně nevím - jdou-li systém inteligentního dobíjení a S/S vždy ruku v ruce...? Myslím, že tomu tak není. A co z toho je větší zlo, ukáže doba.