Nova insignia 1.5 turbo 122kw

Tato sekce je určena těm, kteří zvažují koupi nového či ojetého vozu této značky

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
xmasin
Příspěvky: 60
Registrován: 28 čer 2018, 16:51

Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw

Příspěvek od xmasin »

Napadl mě jeden dotaz k motoru. Je to čistě přímovstřikový motor nebo kombinovaný přímovstřik / nepřímovstřik jako je třeba koncernová 1.4TSI, kdy do určitých otáček je nepřímovstřiková a od určitých přímovstřiková?
Reklama
 

Uživatelský avatar
mattonecz
Moderátor
Příspěvky: 2267
Registrován: 06 čer 2016, 16:19
Bydliště: Praha

Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw

Příspěvek od mattonecz »

je to jen primej stejne jako 1.4tsi
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
xmasin
Příspěvky: 60
Registrován: 28 čer 2018, 16:51

Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw

Příspěvek od xmasin »

Tak Insignie je doma. Přebíral jsem ji v pátek u dealera. Zatím zkušenosti veskrze pozitivní. Jen si musím zvyknout, že turbo zapíná tak kolem 2500 ot/min a že auto nemám zatím vytáčet výš než 3400 ot/min. Tankovat budu Vervu 100. Při najetých 500km spotřeba zatím kolem 7 litrů, ale bez dálnice a možná trochu ostřejším tempem. Asi budu mít docela problém dodržovat 90 km/h mimo obce :D
insignia.jpg
sladas opc
Příspěvky: 1026
Registrován: 08 bře 2011, 10:26

Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw

Příspěvek od sladas opc »

Vypada pekne..tak snad bude slouzit a hlavne motor..
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..
Uživatelský avatar
mfilip
Příspěvky: 282
Registrován: 06 kvě 2017, 10:21

Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw

Příspěvek od mfilip »

Neznám teda turbomotor, u kterého by turbo zapínalo až u 2500ot. Nepřeklepnul ses v psaní a nechtěl jsi napsat 1500ot?
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015
xmasin
Příspěvky: 60
Registrován: 28 čer 2018, 16:51

Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw

Příspěvek od xmasin »

Nevím jestli turbo zapíná na 1500 ot/m, ale zátah auta je znát až od těch 2500 ot/m a od 3000 ot/m je to docela raketa, ale auto s turbem mám poprvé, tak se učím, jak s ním jezdit. Přeci jen můj starý Golf je atmosféra 1.6 a ta táhne od 2000 ot/m tak nějak konstantně bez větších výkonových skoků.
Eisy
Příspěvky: 483
Registrován: 20 srp 2012, 20:11

Nova insignia 1.5 turbo 122kw

Příspěvek od Eisy »

budeš musieť podradiť ... :)
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1772
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw

Příspěvek od Colommbo »

Ano, převodovka v autě není pro srandu králíkům... ;)
http://www.autoforum.cz/technika/co-nej ... -internetu
W124 E320 R6 Coupé 1994
Sunman
Příspěvky: 1328
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw

Příspěvek od Sunman »

colommbo, díky za výborný link.
A teraz by som rád vedel, ako ide dohromady 1.5T u Insignie s AT. Pri akých otáčkach radí? Mal som možnosť s touto kombináciou prejsť len ca 20km a zdalo sa mi to strašné.
Teraz mám možnosť mesiac Superb TDI s DSG - síce to nie je downsizovaný motor, ale ráno naštartujem studený motor, okamžite v obci pri 50kmh zaradená 5 na 1050ot a na prvej križovatke samozrejme SS zhasne motor. Myslíte, že DSG s benzinom 1.4TSI bude radiť inak? Pritom DSG má aspoň režim D a S, u Insignie nič podobného nie je.
Takže som spokojný za objednávku na nové auto opäť s manuálom 8-)
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1772
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: Nova insignia 1.5 turbo 122kw

Příspěvek od Colommbo »

Je to tak, jak píšeš, příteli. Bohužel... :( Velmi často (téměř všude) se píše, jak by se lidi za volantem měli ke svému vozu/motoru chovat, kdy řadit, resp. v jakém pásmu udržovat otáčky motoru atd., ale "moderní" systémy (DSG a AT) jim to neulehčí, ve většině případů neumožní. Řidič je odsouzen ke šlapání na plyn a točení volantem. Zaplaťpánbu za manuální převodovku, tam ještě motor může pracovat, jak chce řidič... :)
W124 E320 R6 Coupé 1994
Odpovědět

Zpět na „Kupujeme Oplíka“